۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

نتایج ضعیف بارسا و اختلاف سرمربی با مدیر / کومان فعلا اخراج نمی‌ شود

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 564388
نتایج ضعیف بارسا و اختلاف سرمربی با مدیر / کومان فعلا اخراج نمی‌ شود

نتایج ضعیف اخیر بارسلونا از جمله شکست سنگین خانگی مقابل بایرن مونیخ و تساوی برابر گرانادا باعث شده شایعات اخراج رونالد کومان از بارسلونا داغ شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از موندو دپورتیوو؛ سرمربی هلندی بارسلونا رابطه چندان جالبی با خوان لاپورتا رییس این باشگاه ندارد و بارسا نتایج خوبی را هم کسب نمی‌کند اما مدیریت تیم فعلا برنامه‌ای برای اخراج فوری کومان ندارد. جدای از نتایج بد، سبک بازی تیم هم مورد انتقاد واقع شده و بلوگرانا در بازی دیشب با ۵۴ سانتر روز دروازه، رکورد رئال مادرید زین الدین زیدان در سال ۲۰۱۶ را شکست. آمار برد رونالد کومان تا به اینجای فصل ۶۱ درصد است که از زمان حضور پپ گواردیولا روی نیمکت بارسلونا این ضعیف ترین آماری است که توسط سرمربی آبی و اناری‌ها  ثبت شده است. آمار ضعیف تر نسبت به این آمار کومان به سال ۲۰۰۸ و دوران فرانک رایکارد برمی گردد که این مربی آمار ۵۹ درصد برد داشته است.

شایان ذکر است گواردیولا، تیتو ویلانووا، تاتا مارتینو، لوئیز انریکه، ارنستو والورده و کیکه ستین آمار بهتری نسبت به کومان داشته اند. با این وجود کومان حداقل تا بازی بعدی بارسلونا که روز پنج شنبه مقابل کادیز در استادیوم رامون دِکاراناسا برگزار می شود، سرمربی این تیم می‌ماند. در صورت کسب نتیجه ضعیف یا عملکرد غیرقابل قبول، انتظار می‌رود کومان از بارسلونا اخراج شود اما در حال حاضر، او همچنان سرمربی تیم است. بارسلونا پیش از اخراج کومان می خواهد جانشین مناسب او را پیدا کند. اخیرا نام آندره آ پیرلو، ژاوی، یواخیم لوو و آنتونیو کونته پیرامون هدایت بلوگرانا مطرح شده است.