۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

حاشیه جدید برای استقلال / اختلافات سرپرست و سرمربی علنی می‌شود؟

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبر: 564382
حاشیه جدید برای استقلال / اختلافات سرپرست و سرمربی علنی می‌شود؟

دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از حذف از آسیا درحالی استارت خورد که بازهم حاشیه جدیدی برای این تیم ایجاد شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ چند روز پیش از بازی حساس با الهلال عربستان بود که بهرام امیری به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال منصوب شد. این انتصاب از آن سو عجیب به نظر می‌رسید که امیری در کارنامه خود سمت معاون ورزشی باشگاه استفلال را داشت و قبول این سمت جدید به نوعی پسرفت برای او محسوب می‌شد. به هر تقدیر امیری به عنوان سرپرست یا به نوعی مدیر تیم، جانشین نصراله عبدالهی شد. این درحالی است که پیش از او، جواد زرینچه با این عنوان معرفی شده بود اما عمر حضور کاپیتان سابق آبی­ها به عنوان سرپرست، چند ساعت بیشتر به درازا نینجامید! زرینچه به اطرافیان خود اعلام کرده بود وضعیت باشگاه بسیار اسفناک است و از آنجایی که تفکراتش با فرهاد مجیدی همسو نیست، عطای این کار را به لقایش می‌بخشد. فرهاد به شدت علاقه مند به کار با برادرش است و به نوعی در مقابل همه انتصابات به عنوان سرپرست باشگاه می‌ایستد. مساله‌ای که به نوعی برای امیری هم تکرار شد با این تفاوت که مدیر سابق استقلال با وجود همه اختلاف نظرها، در سمتش باقی ماند اما به نظر می‌رسد این اختلافات روز به روز درحال بیشتر شدن است.

کلید واژه این اختلاف هم احتمالا به غیبت سرپرست استقلال در تمرین دیروز برمی‌گردد. دور جدید تمرینات استقلال پس از 6 روز استراحت درحالی آغاز شد که در کمال تعجب بهرام امیری در آن دیده نمی‌شد. امیری با توجه به سمتی که دارد، باید در همه تمرینات حاضر شود اما دیروز شاهد بودیم بدون اینکه دلیل خاصی وجود داشته باشد، وی جزو غایبان تمرین بود و در غیابش فرزاد مجیدی کارهای مربوطه را انجام می‌داد. دلیل این غیبت نه کارهای شخصی که اختلاف با سرمربی تیم است. طبق اخباری که از تیم به گوش ما رسیده، امیری به هیچ عنوان رابطه خوبی با مجیدی ندارد و ترجیح می‌دهد تا جای ممکن از وی دور باشد! باید دید این اختلاف تا کجا پیش می‌رود و آیا سرپرست تیم، تمرین امروز را هم تحریم می‌کند یا خیر. این مسائل در روزهای که استقلال رنگ آرامش را به خود نمی‌بیند، قطعا باعث بروز مشکلات هرچه بیشتر برای این تیم می‌شود.