۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

اتفاقات عجیب در مسجد سلیمان / مدیرعامل نفت مانع بازگشت پورموسوی

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبر: 564373
اتفاقات عجیب در مسجد سلیمان / مدیرعامل نفت مانع بازگشت پورموسوی

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد و هنوز مشخص نیست سرمربی این تیم برای فصل آینده چه کسی خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، نفت فصل گذشته را با محمود فکری به اتمام رسانده بود و برای فصل جدید هم با این سرمربی به توافق رسید اما گویا برخی از مدیران سیاسی استان مانع حضور دوباره سرمربی سابق استقلال روی نیمکت نفت بودند. به همین دلیل در تصمیم ناگهانی، مدیران باشگاه سیروس پورموسوی را به عنوان سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان برگزیدند. این مربی جنوبی که در سالیان اخیر نتایج خوبی را با تیم‌هایش کسب کرده بود، پس از قبول هدایت زردها، لیست بازیکنان مدنظر خود را به مدیریت باشگاه داد تا براساس آن تیم تقویت شود. اما هنگامی که دید جذب بازیکن توسط مشاوران باشگاه انجام می‌شود، قید حضور در تمرینات تیم را زد و حتی با کاروان نفت به تهران نیامد. اتفاقی که باعث واکنش محمد نظری، مدیرعامل نفت مسجد سلیمان شد و او ادعا کرد که پورموسوی حتی جواب تلفن نماینده استان در مجلس را هم نمی‌دهد! هنگامی که گله پورموسوی به مدیریت باشگاه رسید، آنان سعی جذب نفرات مدنظر داشتند اما آنجا هم آقای مشاور وارد عمل شد و با اولویت‌های دوم و بعضا سوم سرمربی وارد مذاکره شد و قراردادهای عجیبی هم بسته شد.

اما اوج اختلاف به جایی رسید که پورموسوی تصمیم گرفت به تمرینات برگردد اما این بار باشگاه با حضور وی مخالفت کرد. پورموسوی که با نفت قرارداد دارد، اعلام کرد که به قراردادش پایبند است اما نظری ادعا کرد که از او برای هدایت نفت مسجد سلیمان استفاده نمی‌کند و شاید در تیم‌های پایه به کار باشگاه بیاید! به هر صورت باید دید در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز فصل جدید لیگ برتر، تکلیف تیم شهر اولین‌ها به چه شکل خواهد شد.