۰ نفر

دیدار سوپر جام به تعویق افتاد

۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵
کد خبر: 564188
دیدار سوپر جام به تعویق افتاد

با اعلام سازمان لیگ فوتبال، دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین پرسپولیس و فولاد، دو قهرمان لیگ برتر و جام حذفی تا پیش از آغاز لیگ برتر برگزار نخواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امکان برگزاری دیدار سوپر جام تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال وجود ندارد.

به دلیل اینکه تیم ملی دهه دوم مهر ماه را در اردوی تدارکاتی خواهد بود و پس از آن تیم پرسپولیس در عربستان به مصاف الهلال خواهد رفت، برگزاری دیدار سوپر جام با مخالفت سرمربی تیم ملی مواجه شد و این مصاف بین دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس به تعویق افتاد.

رییس سازمان لیگ فوتبال در توضیح این تصمیم، عنوان کرد: این دیدار روزهای هشتم یا نهم مهرماه باید برگزار می‌شد، اما اسکوچیچ با توجه به دو بازی حساس تیم ملی، نگرانی داشت که هر کدام از چهار ملی پوش پرسپولیس و فولاد دچار آسیب دیدگی شود.

وی یادآور شد: سوپرجام یک بازی سنگین است و سرمربی نمی‌تواند تیمش را با ۵۰% توان به زمین بفرستد و باتوجه به اینکه تیم‌ها در فصل بدنسازی بودند و اگر خدایی نکرده مصدوم می‌شدند، به خط قرمز ما یعنی تیم ملی آسیب وارد می‌شد، به همین خاطر ما این بازی را معوقه کردیم تا تیم ملی بدون استرس بازی را برگزار کند.

بر همین اساس، دیدار سوپر جام همچون فصل گذشته با تاخیر برگزار خواهد شد و تیم فولاد برای افزودن این عنوان به ویترین افتخارات خود، باید انتظار بیشتری را متحمل شود.

پیروزی زنیت بدون سردار مقابل روبین کازان

از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر روسیه، زنیت در خانه روبین کازان به میدان رفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت.

در این بازی دزوبا 24 و 43 و کلودینهو 29 برای زنیت گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و از فهرست این بازی خط خورد.

زنیت با این برد 20 امتیازی شد و در صدر جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد.