۰ نفر

طارمی: گلم به اتلتیکو اگر هند بود، باید پنالتی می زدم!

۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰:۳۰
کد خبر: 564185
طارمی: گلم به اتلتیکو اگر هند بود، باید پنالتی می زدم!

مهدی طارمی پس از درخشش در لیگ پرتغال اظهارات جالبی در خصوص اهمیت گلش ، بهترین بازیکن زمین و گل مردود شده‌اش در مقابل اتلتیکو صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ پرتغال پورتو مقابل موریرنسه به برتری 5 بر صفر رسید و مهدی طارمی یک نمایش درخشان از خود به ثبت رسانید.

ستاره ملی پوش کشورمان در این بازی 90 دقیقه در ترکیب پورتو حضور داشت و توانست 2 گل به ثمر رساند.

او پس از پایان مسابقه در مصاحبه با سایت باشگاه گفت: این بازی هم برای من خوب بود و هم پورتو چون ما 3 امتیاز بازی را گرفتیم. من به این گل ها نیاز داشتم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این ها گل بزنم.

مهدی طارمی

طارمی در خصوص گل مردود شده اش در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید ادامه داد: در خصوص گل بگویم که اگر گل نبود پس پنالتی بود چون به نظرم خطا واضح بود. البته این مسائل برای گذشته است و من نمی خواهم در خصوص اتفاقات گذشته صحبت کنم. نگاهم رو به جلو است و تمام تمرکزم همیشه برای مسابقات آینده است. این برد به ما اعتماد به نفس خوبی داد و ما می خواهیم در بازی بعدی نمایش بهتری از خودمان به اجرا گذاریم.

در این مسابقه از سوی لیگ پرتغال لوئیز دیاز به بهترین بازیکن زمین شناخته شد و «فابیو ویرا» به خاطر 3 پاس گل به ارزشمند ترین بازیکن میدان لقب گرفت.

مهدی طارمی

طارمی در خصوص اینکه چرا او بهترین بازیکن زمین نشده پاسخ داد: ما بازیکنان با کیفیت زیادی داریم و او (فابیو ویرا) بازیکن بسیار خوبی است. او 3 پاس گل در این مسابقه داد و اصلا کاری به پاس گل هایش ندارم، او بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت بالایی دارد. او بازی درگیرانه دارد و همه توانش را در بازی می گذارد. به نظرم او بهترین بازیکن زمین بود.