۰ نفر

حلالی: الهلال در حد پرسپولیس نیست

۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷
کد خبر: 563297
حلالی: الهلال در حد پرسپولیس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که "الهلال عربستان با وجود ستاره‌هایش" نمی‌تواند بر پرسپولیس غلبه کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اسماعیل حلالی درباره مصاف پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ به نظر من این بازی برای پرسپولیس سخت نیست. شاید اسم الهلال خیلی بزرگ باشد اما با همه احترامی که برای این تیم قائلم، الهلال در حد پرسپولیس نیست. ما به راحتی می‌توانیم از سد الهلال بگذریم.

درست است که آن‌ها دو، سه بازیکن خوب دارند اما سایر بازیکنانشان در شرایط خوبی قرار ندارند. ما بازی آخر این تیم را برابر استقلال دیدیم و متوجه شدیم که آنچنان هم تیم قدرتمندی نیست. آن‌ها به راحتی موقعیت گل می‌دادند و در حملات هم آنچنان زهردار نبودند. ما به عنوان پرسپولیس نباید به این مسائل توجه کنیم و باید همه تمرکزمان این باشد که بازی به بازی پیش برویم. من فکر می‌کنم از سه تیمی که در مرحله یک چهارم حضور داشته‌اند الهلال تیم راحت‌تری بود.

وی افزود:‌ سخت‌ترین بازی ما در مرحله حذفی برابر استقلال تاجیکستان بود چون شناخت خوبی از این تیم نداشتیم و از طرفی بازی در ورزشگاهی برگزار می‌شد که چمن آن مصنوعی بود. البته پیش از این بازی هم تیم، بازی رسمی انجام نداده بود و به همین خاطر کار بسیار سخت بود. با این حال دیدیم که پرسپولیس چطور عملکرد خوبی داشت و با پیروزی به این مرحله رسید. الان پنجره باشگاه بسته است. من از مدیران باشگاه خواهش می‌کنم در این شرایط همه تلاش‌شان را به کار بگیرند که اول پنجره را باز کنند و بعد شرایطی برای تیم فراهم کنند که تیم در بهترین حالت ممکن، خودش را برای بازی برابر الهلال آماده کند. به نظر من درست است که پرسپولیس ستاره بسیار بزرگی ندارد اما این پرسپولیس یک تیم است که برابر هر تیمی موفق ظاهر می‌شود. همین تیم بودن به پرسپولیس در سال‌های اخیر خیلی کمک کرده است.

حلالی همچنین گفت:‌ درست است که ما برای رسیدن به فینال و قهرمانی تلاش می‌کنیم اما رسیدن به فینال و کسب قهرمانی ابزار می‌خواهد. همیشه این طور نیست که شما تیم باشید و پیروز شوید. شاید ۸۰ درصد این کار با همین تیم بودن پیش برود اما بالاخره پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن تأثیرگذار دارد چون برخی بازیکنان در زمین معادلات را تغییر می‌دهند. گاهی یک مربی همه تلاشش را می‌کند اما چون بازیکن تأثیرگذاری در زمین نیست نمی‌تواند روند مسابقه را تغییر دهد. من نمی‌گویم پول‌های آنچنانی بدهیم و بازیکنان آنچنانی بیاوریم اما بازیکنی مثل بشار رسن بیاوریم که جریان بازی را تغییر می‌دهد. او بسیار خوب بازی می‌کرد و به ما خیلی کمک کرد.