۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مورد ویژه نفت مسجد سلیمان / اردوی آمادگی بدون حضور سرمربی!

۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبر: 562518
مورد ویژه نفت مسجد سلیمان / اردوی آمادگی بدون حضور سرمربی!

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درحالی استارت تمرینات خود برای فصل آینده لیگ برتر را زده که هنوز حواشی مختلفی در اطراف این تیم وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، از ابتدای تابستان مدیران تیم نفت روزهای عجیبی را برای تیمشان رقم زده‌اند. ابتدا قرار بود تیم با محمود فکری برای فصل آینده هم ادامه دهد و سرمربی فصل گذشته این تیم با مدیران باشگاه برای ادامه مسیر به توافق رسید که چند روز بعد اعلام شد سیروس پورموسوی سرمربی فصل قبل صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان برگزیده شده است! اتفاقی عجیب که اوج اختلافات در بدنه مدیریتی این باشگاه را نشان می­داد. به هر ترتیب نفتی ­ها تمرینات خود را آغاز کردند و بنابر برنامه ریزی، برای انجام تمرینات بدنسازی راهی تهران شدند.

حاشیه جدید برای نفتی ­ها اما عدم حضور پورموسوی در تمرینات تیم است. درحالی که چند روزی می‌شود کاروان تیم به تهران آمده، سرمربی آنها هنوز در جنوب کشور حضور دارد و گویا قصد ندارد بالای سر شاگردان خود باشد. هرچند که محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت اعلام کرده که پورموسوی به دلیل یکسری مشکلات اداری دیرتر به اردوی تیم اضافه می­شود اما یک منبع موثق از اطراف تیم اعلام کرده که وی به شدت از نحوه یارگیری مدیران باشگاه شاکی است و هیچ بعید نیست یک بار دیگر سرمربی نفتی ­ها تغییر کند! در بدنه باشگاه قصد بر این است که پورموسوی را به بازگشت راضی کنند و باید دید انتقالات باشگاه که توسط برخی مشاوران و اطرافیان تیم انجام می­ شود، اجازه تعامل با سرمربی را می ­دهد یا شخص جدیدی در کادرفنی نفت مسجد سلیمان حاضر می­ شود.