۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شنیده ها از مقصد احتمالی مظاهری / بازگشت به فولاد تنها گزینه موجود

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱
کد خبر: 561177
شنیده ها از مقصد احتمالی مظاهری / بازگشت به فولاد تنها گزینه موجود

پس از فسخ قرارداد با استقلال، رشید مظاهری همچنان تیم آینده خود را انتخاب نکرده و مذاکرات مثبتی هم با گزینه هایش نداشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، پس از فسخ یک طرفه قرارداد با استقلال تهران، شنیده می­شد که مظاهری در آستانه پیوستن به هوادار تهران آنهم با یک پیشنهاد نجومی است اما تصمیم عجولانه این سنگربان سابق تیم ملی به نوعی کار دستش داد. از آنجایی که وی بدون تیم مانده، در مذاکرات اخیر، باشگاه ­های خواهان به نوعی دست بالا را داشته ­اند و همین سبب شد تا مدیران جدید هوادار از پیشنهاد اولیه که شنیده می­شد رقمی در حدود 17 میلیارد بوده عقب نشینی کنند و تبصره‌هایی در پیشنهاد جدید بگنجانند و همین موضوع سبب شد تا مظاهری قید حضور در این تیم را بزند. در این بین پیشنهادات تیم ­های دیگری نظیر سپاهان و یک تیم صنعتی دیگر نیز به دست وی رسید که هیچکدام بیشتر از 4 میلیارد تومان نبود. مظاهری که فصل قبل از استقلال بیش از دو برابر این مبلغ را دریافت کرده بود، تصمیم گرفت که به این پیشنهادات جواب منفی بدهد و اصفهانی ­ها هم خیلی سریع با یک گلر اتریشی به توافق رسیدند.

اکنون شنیده می­شود مظاهری با پیشنهاد فولاد، اولین تیم دوران حرفه ­ای خود مواجه شده و به نظر می­رسد خودش هم برای اینکه در فصل جدید بدون تیم نماند، به نوعی مجبور است تا به اهواز بازگردد. البته باید دید مدیران فولاد چه پیشنهادی از لحاظ مالی برای راضی کردن مظاهری خواهند داشت.