۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ای اف سی تصمیم خود را وتو کرد / استقلال- الهلال بدون حضور تماشاگر؟

۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۳۸
کد خبر: 560538
ای اف سی تصمیم خود را وتو کرد / استقلال- الهلال بدون حضور تماشاگر؟

درحالی که صبح امروز شنیده می‌شد نبرد استقلال و الهلال قرار است در حضور تماشاگران برگزار شود، گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصیم خود را در این زمینه تغییر داده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ قرار بود از ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه زعبیل دبی در نبرد استقلال و الهلال استفاده شود اما اکنون روزنامه الریاضیة این خبر را رد کرده است. حتی عیسی المسمار خبرنگار عربستانی و عضو فدراسیون فوتبال این کشور در توییتر خود با تایید این خبر اعلام کرد که دیدار استقلال و الهلال در حضور تماشاگران برگزار می شود. در خبرها آمده بود که استقلال به دلیل اینکه میزبان این بازی است، می تواند 3600 نفر معادل با 90 درصد از میزان افرادی که قابلیت حضور در ورزشگاه را دارند، به خود اختصاص دهد.

 اما اکنون روزنامه الریاضیة عربستان در خبر جدیدی از عقب نشینی کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم قبلی خود خبر داده است. این روزنامه نوشته است که صبح امروز AFC در نامه ای که به دو باشگاه استقلال و الهلال ارسال کرده، تاکید کرده است که این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

البته روزنامه الاخباریة مدعی شده که الهلال امروز پس از دریافت این نامه، درخواستی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و که در آن خواسته صدور اجازه ورود به تعدادی از تماشاگران مطرح شده تا دیدار این تیم برابر استقلال را از نزدیک مشاهده کنند.