۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

از پست اینستاگرامی برای ماندن تا استوری خداحافظی / یک برج ساز، مظاهری را هوایی کرد!

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبر: 560105
از پست اینستاگرامی برای ماندن تا استوری خداحافظی / یک برج ساز، مظاهری را هوایی کرد!

در تصمیمی ناگهانی، رشید مظاهری سنگربان استقلال با این تیم به امارات سفر نکرد تا قرارداد خود را با آبی پوشان فسخ کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، حدودا دو هفته پیش و بعد از تمدید قرارداد سیدحسین حسینی بود که رشید مظاهری به باشگاه استقلال رفت و پس از خروج از ساختمان باشگاه اعلام کرد که نه مدیران و نه کادرفنی روی ماندن وی در تیم نظر مساعدی ندارند. با این حال مظاهری بعد از ظهر در تمرین آبی­ها حاضر شد و با انتشار یک پست اینستاگرامی، از ماندن در تیم و جنگیدن خبر داد. تا یکشنبه شب به نظر می­رسید که پرچم سفید در میان گلرهای استقلال به احتزاز درآمده که ناگهان خبر آمد مظاهری به همراه محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر با کاروان استقلال به امارات سفر نکرده­اند و قصد حضور در دیدار برابر الهلال عربستان را ندارند. البته که خبر رسید مرادمند پس از حل مشکل بدهی­اش امروز صبح راهی دبی شده و دانشگر هم بعد از ظهر به این کشور سفر می­کند اما مظاهری قرار نیست به هم تیمی­های خود بپیوندد چراکه روز گذشته یک استوری خداحافظی گذاشت و با حضور در هیات فوتبال قراردادش را با استفلال فسخ کرد!

ماجرا از این قرار است که اواخر هفته گذشته، پیشنهاد نجومی باشگاه هوادار به دست مظاهری رسید. تیمی که امسال به لیگ برتر صعود کرده و پس از اینکه رضا عنایتی به عنوان مالک و سرمربی، امتیاز این تیم را به هلدینگ معصومی فروخت، عنایتی رسما به عنوان سرمربی این تیم ماندگار شد و شخصی به نام وحید لواسانی که پیشتر سابقه فعالیت در فوتبال را داشته، به عنوان نماینده مالک باشگاه معرفی شد تا کارهای اداری انتخاب مدیرعامل و خرید بازیکنان جدید را انجام دهد. در این خصوص شنیده می­شود لواسانی شخصا برای خرید مظاهری دست به کار شده و با ارائه پیشنهاد نجومی که حدودا 18 میلیارد تومان تخمین زده می­شود، سعی در اغوای سنگربان استقلال داشته است. لواسانی که روزگاری نزدیک قرار بود به عنوان عضو هیات مدیره در باشگاه استقلال منصوب شود، یکی از افرادی است که شنیده می­شود به واسطه املاک و ساخت و سازهای وسیعی که دارد، به فرهاد مجیدی کمک می­کرده تا در اواخر فصل گذشته به بازیکنان استقلال پاداش دهد. البته درخصوص چگونگی پرداخت این مبالغ حرف و حدیث زیاد است و حتی شنیده می­شود ارزش املاکی که او در اختیار سرمربی استقلال گذاشته کمتر از مقدار اعلامی آن بوده است. به هرحال اکنون باشگاه جدید الورود هوادار، جدی‌ترین مشتری مظاهری محسوب می­شود و پیشنهاد نجومی­اش حسابی او را غافلگیر کرده است.

اکنون باید دید این سنگربان قراردادش را با این باشگاه امضا می­کند یا پیشنهاد نه چندان شفاف نمایندگان باشگاه را نادیده می­گیرد.