۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

آغاز مذاکرات بادران با مدیران شهرخودرو / نماینده مشهد در لیگ برتر تغییر می کند؟

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۴
کد خبر: 560070
آغاز مذاکرات بادران با مدیران شهرخودرو / نماینده مشهد در لیگ برتر تغییر می کند؟

باشگاه بادران مذاکرات خود را برای خرید امتیاز شهرخودرو آغاز کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، بعد از اینکه تیم بادران به دلیل تفاضل گل نتوانست از لیگ آزادگان راهی لیگ برتر شود شایعاتی مبنی بر انصراف مسئولان این باشگاه برای تیم داری به گوش رسید. این در حالی است که روز گذشته یکی از مسئولان رده بالای شرکت بادران اعلام کرد که به زودی سوپرایزی برای هواداران فوتبال خواهد داشت.

در این خصوص شنیده­ایم که مذاکراتی بین شرکت بادران و باشگاه شهرخودرو آغاز شده تا در صورت رسیدن به توافق، سورپرایز بادرانی­ها نهایی شود و آنها به جای مشهدی­ها در بالاترین سطح فوتبال ایران فعالیت کند. به نظر می­رسد به دلیل مشکلات مالکیتی و اتفاقاتی که قبلا برای حمیداوی و نزدیکان او رخ داده، با محدودیت مالی به وجود آمده توان و علاقه­ای در تیم داری نزد او و هیات مدیره فعلی دیده نمی­شود. این در حالی است که تمرینات شهرخودرو زیر نظر رضا مهاجری برای فصل جدید آغاز شده و باید دید تکلیف کادرفنی و بازیکنان فعلی این تیم به کجا می­انجامد.

البته نکته مهم اینجاست از آنجایی که کمیسیون ماده 5 اجازه نقل و انتقال باشگاه به بیرون از استان مبدا را نخواهد داد، باشگاه بادران در صورت خرید امتیاز شهر خودرو باید در مشهد تیم داری کند.