۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

راه حل ذوب آهن برای دریافت غرامت از باشگاه روسی / به ما واکسن بدهید

۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۲
کد خبر: 560030
راه حل ذوب آهن برای دریافت غرامت از باشگاه روسی / به ما واکسن بدهید

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام کرد قصد دارد به جای دریافت پول، از باشگاه روبین کازان واکسن روسی دریافت کند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن روزگذشته در محل کنسولگری کشور روسیه در اصفهان حضور یافت و با بوریس موریتسوف سرکنسول روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد. مجتبی فریدونی درباره این دیدار به صورت کوتاه برای ما توضیح داد: "ابتدا پیرامون بحث دریافت مبلغ جریمه پرونده رضا شکاری از باشگاه روبین کازان گفت‌وگو کردیم و با توجه به اینکه درصورت محکومیت این باشگاه، پنجره نقل و انتقالات روبین کازان بسته خواهد شد، پیشنهاد دادیم که پس از دریافت مبلغ جریمه به عنوان حسن نیت حاضر به همکاری و ارائه هرگونه اعلام رضایت از باشگاه مذکور برای جلوگیری از بسته شدن پرونده نقل و انتقاالت روبین کازان هستیم.

بنابراین  به سرکنسول محترم روسیه اعلام کردیم پیشنهاد باشگاه ذوب آهن در ارتباط با نحوه پرداخت غرامت این است که چنانچه مقدورباشد معادل مبلغ 300 هزار دلار غرامت این باشگاه واکسن اسپوتنیک روسی جهت تزریق به بازیکنان تیم­های مختلف ذوب آهن و کارمندان باشگاه و کارخانه مبادله شود. همچنین از جناب کنسول برای بازدید از مجموعه باشگاه و اماکن ورزشی باشگاه ذوب آهن دعوت به عمل آوردیم که ایشان نیز استقبال کرد."

لازم به ذکر است که قیمت هر دوز واکسن اسپوتنیک روسیه حدود ۱۲ دلار است و با طلب ذوب آهن از روبین کازان می‌شود حدود ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا تهیه کرد.