۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بررسی صحت یک ادعا / آیا ملکه بریتانیا واقعا درخواست پیراهن رونالدو را داشت؟

۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸
کد خبر: 559429
بررسی صحت یک ادعا / آیا ملکه بریتانیا واقعا درخواست پیراهن رونالدو را داشت؟

پس از بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، خبر رسید که ملکه الیزابت درخواست کرده تا اولین پیراهن امضا شده این ستاره پرتغالی به دست وی برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین، چند روز قبل بود که خبر درخواست ملکه بریتانیا برای گرفتن چند پیراهن امضا شده توسط رونالدو برای خودش و برخی از اعضای کاخ سلطنتی سوژه رسانه ­ها شد. درواقع یک  اکانت توییتری به نام Sport Innovation Society اولین منبعی بود که این ادعا را در قالب توییتی، مطرح کرد و گفت با این درخواست، کریستیانو رونالدو اولین انسانی است که ملکه از او امضا خواسته است. این ادعا بازتاب بسیاری در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری داشت و بسیاری از رسانه‌های مختلف در داخل کشور هم آن را پوشش دادند.

سپس این حساب توییتری با پاک کردن سریع توئیت اولیه، بابت این موضوع عذرخواهی کرد. براین اساس، این حساب کاربری در پاسخ به بازنشر ادعایش در حساب کاربری  The United Stand، نوشته: "نتوانستیم از تایید این درخواست ملکه از CR7 اطمینان پیدا کنیم و در نتیجه تصمیم به پاک کردن توییت ارسالی‌مان کردیم. عذرخواهی."

با این تفاسیر این ادعا کذب محض بوده و طبق ادعای رسانه‌های معتبر از جمله گل و اسکای اسپورتس، ملکه الیزابت هیچ گاه طرفدار منچستریونایتد نبوده است. آن طور که در انگلستان گفته می­شود، ملکه همیشه سعی کرده بی طرفی خود نسبت به فوتبال باشگاهی را حفظ کند ولی شنیده می‌شود وی طرفدار وستهم یونایتد است که این هم به یادگار مانده از دوران خوبی است که این تیم لندنی در دهه 60 میلادی داشته است.

البته ملکه پیشتر و در سال 2007 در کاخ سلطنتی خود با آرسن ونگر و برخی از بازیکنان وقت آرسنال نظیر سسک فابرگاس دیدار داشته و گویا آن زمان شیفته شخصیت هافبک اسپانیایی هم شده است.

رونالدو1

رونالدو2