۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

رمزگشایی از صحبت های جنجالی مجیدی / زمزمه‌های برکناری پس از ناکامی!

۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱
کد خبر: 559070
رمزگشایی از صحبت های جنجالی مجیدی / زمزمه‌های برکناری پس از ناکامی!

فرهاد مجیدی که مدتی می‌شد همسو با مدیریت باشگاه استقلال عمل می‌کرد، دوباره دست به انتقاد زد و نشان داد رابطه‌اش با مدیران باشگاه هنوز تیره و تار است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ فرهاد مجیدی در صحبت‌هایی جنجالی یک بار دیگر به مدیریت استقلال حمله و اعلام کرده که آنها پاسخ او را نمی‌دهند: " از شرایطی که گرفتارش هستیم، راضی نیستم. من نباید این روزها وقتم را بگذارم برای این‌ که آقایان چه زمانی آنلاین می‌شوند! تازه وقتی آنلاین هم می‌شوند، جواب نمی‌‌دهند. الان سه روز است که مدیران باشگاه را پیدا نمی‌کنم. نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد که این قدر آقایان در آرامش هستند؟ مدیریت به من گفت که از اسپانسر دلجویی کنیم تا به کمک‌مان بیاید. هواداران شاهد هستند که من درباره اسپانسر هم مثبت صحبت کردم اما نتیجه‌ای حاصل نشد. از همان روزی که مصاحبه کردم، قرار بوده که اسپانسر ۱۰ میلیارد تومان پرداخت کند اما تا الان این کار انجام نشده است."

این گوشه‌ای از حرف‌های سرمربی استقلال است. او به طور واضح اعلام کرده که مدیریت قول داده بود تا 800 هزار دلار از مبلغ فروش قائدی را صرف خرید یک ستاره خارجی کند اما این کار انجام نشده است. ضمن اینکه مجیدی تلویحا اعلام کرده که اسپانسر باشگاه به دنبال مذاکره با گزینه‌های داخلی است تا در صورت ناکامی، او خیلی سریع از استقلال اخراج شود. اما باید دید منبع این حرف‌های مجیدی از کجاست؟

اینطور که فرهاد بوی خطر را حس کرده، به نظر شایعات حقیقت دارند. گویا در بدنه مدیریتی استقلال، برخی از افرادی که راس امور هستند علاقه‌ای به ادامه همکاری با مجیدی ندارند و در صورت عدم نتیجه گیری در بازی حساس و دشوار با الهلال، احتمالا سرمربی استقلال از کار برکنار می‌شود. گویا صحبت‌ها برای جانشینی وی هم با یکی از بازیکنان قدیمی استقلال انجام شده و او هم برای پذیرفتن این شغل ابراز آمادگی کرده است. چیزی که قطعا به گوش خود فرهاد هم رسیده که اینگونه موضع گرفته است. 

چیزی که واضح به نظر می‌رسد، آبی‌ها قطعا طی ماه‌های آینده برخی تغییرات مدیریتی را تجربه خواهد کرد و اکنون به طور قطع نمی‌توان گفت مدیرانی که به استقلال می‌آیند، مخالف فرهاد هستند یا موافق او. اما چیزی که مشخص است، ائتلاف مجیدی با مددی آنطور که سرمربی تیم می‌خواست نتیجه نداد و استقلال در صورت شکست برابر الهلال عربستان دچار یک فروپاشی عظیم خواهد شد.