۰ نفر

عزیزی‌ خادم: اسکوچیچ به طور کامل با تیم ارتباط داشت

۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۲۱
کد خبر: 558822
عزیزی‌ خادم: اسکوچیچ به طور کامل با تیم ارتباط داشت

رییس فدراسیون فوتبال از کسب پیروزی در اولین گام مقابل سوریه ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال پس از پایان دیدار ایران و سوریه در دیدار اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در گفتگویی که با خبرنگاران داشت، بیان کرد: لطف خدا بود. شکرگذار خدا هستیم. خدا را شکر اولین بازی که سه امتیاز مهم بود را گرفتیم. بحث میزبانی هم بود که پس از سال ها به کشور بازگشت. همچنین برنامه ریزی ای که شده بود، در مسیر قدم برداشتیم.

او در ادامه با اشاره به نتایج دیگر روز اول مسابقات بیان کرد:  به هر حال سطح فنی تیم ها نزدیک به هم و بالا است. امروز دیدید که عمان ژاپن را شکست داد. عراق هم در سئول نتیجه مساوی گرفت و این نشان می دهد که کار سنگینی در راه است. جا دارد از تمام رسانه ها، رسانه ملی  و تک تک شما عزیزان تشکر کنم. همیشه از تیم ملی حمایت کرده اید. 

از عزیزی خادم در رابطه با غیبت اسکوچیچ پرسیده  شد و او گفت: خیلی تلاش کردیم که ایشان برگردد. جای ایشان خالی بود و علاقمند بودیم کنار زمین باشند. 

رییس فدراسیون در رابطه با اینکه آیا می تواند اسکوچیچ در بازی با عراق کنار تیم ملی باشد توضیح داد: ان شاالله. باید کادر پزشکی بر اساس  پروتکل ها نظر بدهند. امیدوارم ایشان را داشته باشیم. هر چند ایشان به طور کامل بر ماجرا اشراف داشت و نظارت می کرد. در ارتباط بود با کادر فنی. من هم مجددا به ملت عزیز ایران تبریک می گویم.

بخش پایانی صحبت های عزیزی خادم در رابطه با حضور حمید سجاد وزیر ورزش در استادیوم آزادی بود و او در واکنش به این سوال گفت: در اینجا دارد از جناب دکتر سجادی تشکر کنم. در این مدت کوتاه هم تمرین تیم ملی آمدند. هم به آکادمی آمدند و امروز هم علی رغم تراکم کاری به ورزشگاه آمدند و این نشان می دهد فوتبال برایشان مهم است. ان شالله همه دست به دست هم برویم برای بازی بعدی.