۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

طارمی: سوریه از ما شناخت دارد / شرایط تیم ملی خوب نیست

۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹
کد خبر: 558405
طارمی: سوریه از ما شناخت دارد / شرایط تیم ملی خوب نیست

مهاجم تیم ملی ایران و تیم فوتبال پورتو پرتغال در نشست خبری پیش از بازی با سوریه در راه مقدماتی جام جهانی 2022 حاضر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه گفت: خیلی خوشحال هستم که در این مرحله حضور داریم. بازی فردا خیلی سخت است. چون همه تیم‌هایی که برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کنند، حریفان سختی هستند.

وی افزود: ما از تیم سوریه شناخت داریم و آنها هم از ما شناخت دارند. یک دیدار دوستانه با این تیم انجام دادیم و کارمان خیلی سخت است. نمی‌توانم بگویم تمرینات خوبی داشتیم و کمتر کنار هم بودیم. مرحله قبلی و دیدار با بحرین به ما کمک می‌کند اما شرایط سخت است چون زمان کمی در کنار یکدیگر بودیم.

وی در ادامه بیان کرد: مرحله قبل و در بحرین خیلی به ما کمک می‌کند چون برای این مرحله فرصت چندانی نداشتیم اما در مجموع شرایط تیم خوب است و امیدوارم در این بازی که سخت‌ترین دیدار ما خواهد بود برنده شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: زمانی که در بحرین بودیم با خودمان گفتیم شاید بحرینی‌ها با ما خوب نباشند، کسی هم از سرمربی و بازیکنی که در نشست حاضر می‌شد سوال نکرد اما اینجا ایران است و من فکر می‌کردم شرایط خیلی بهتر باشد و انرژی‌های مثبت باید خیلی بیشتر باشد. در آن بازی‌ها چون به 4 برد نیاز داشتیم کل ایران از فدراسیون، وزارت ورزش، صدا و سیما و مردم همه حمایت کردند که همه بازی‌ها را ببریم.