۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مجیدی برای دومین بار در جذب حردانی ناکام ماند / فایده منتفی شدن خرید مدافع فولاد چه بود؟

۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸
کد خبر: 558371
مجیدی برای دومین بار در جذب حردانی ناکام ماند / فایده منتفی شدن خرید مدافع فولاد چه بود؟

یکی از بازیکنانی که استقلالی‌ها به جذب او امید داشتند، صالح حردانی بود اما این بازیکن در نهایت در فولاد ماندنی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، فرهاد مجیدی به صراحت در مصاحبه‌هایش گفته بود به حردانی احتیاج دارد و از حضور او در جمع آبی پوشان استقبال می‌کند. بر این اساس قرار شد مدیران استقلال با همتایان خود در فولاد خوزستان مذاکره کنند و رضایتنامه حردانی را بگیرند؛ اتفاقی که گویا با موفقیت همراه نشده است. دیروز خبر رسید حردانی در خط دفاعی فولاد ماندگار شده، اما شاید جالب باشد بدانید این دومین فصل پیاپی است که دست فرهاد مجیدی به این بازیکن نمی‌رسد. مجیدی در پایان فصل گذشته و پس از شکست در فینال جام حذفی برابر تراکتور از سرمربیگری استقلال کنار رفت، اما بعدا خودش اعلام کرد جدایی‌اش از سر اجبار بوده، وگرنه برای لیگ بیستم لیست خرید هم مشخص کرده بود.

مجیدی برای اثبات ادعایش، آن لیست خرید را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که نام این بازیکنان در آن دیده می‌شد: "احسان حاج صفی، دانیال اسماعیلی فر، رضا اسدی، آرمین سهرابیان، عادل حردانی و آرمان رمضانی." غیراز اینکه جذب نفرات این لیست بسیار دشوار بوده و الان هم فقط آرمان رمضانی از بین آنها در استقلال حاضر است، باید به این نکته اشاره کرد که "عادل حردانی" اشتباه لپی مجیدی بوده و همان موقع هم همه فهمیدند منظور سرمربی استقلال، صالح حردانی بوده است. به هر حال پارسال که اصلا خود مجیدی در استقلال نماند و امسال هم که او ماندگار شد، فولاد مدافع ملی پوش خود را به آبی‌ها نداد.

اما جالب است بدانید که هم‌پست‌های این مدافع راست از اینکه وی استقلالی نشد، چندان ناراضی نیستند. اینطور که از تمرینات آبی‌ها شنیده می‌شود، مجیدی رضایت چندان از دو گزینه خود در مدافع راست یعنی وریا غفوری و احمد موسوی ندارد و البته غفوری هم به عنوان کاپیتان رابطه حسنه‌ای با سرمربی تیم برقرار نکرده است. شاید اگر حردانی جذب می‌شد، باید منتظر اتفاقات حاشیه‌ای در اردوی آبی‌ها می بودیم و درست است که این انتقال از لحاظ فنی به سود این تیم می‌شد، اما قطعا حواشی آن جبران ناپذیر بود!