۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شنیده ها از نیمکت تیم ملی بسکتبال / زوج هاشمی - حاتمی جانشین شاهین طبع

۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 558074
شنیده ها از نیمکت تیم ملی بسکتبال / زوج هاشمی - حاتمی جانشین شاهین طبع

با اتمام قرارداد مهران شاهین طبع، به نظر می‌رسد فدراسیون بسکتبال به دنبال استخدام یک سرمربی جدید برای هدایت تیم ملی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، تیم ملی بسکتبال تحت هدایت مهران شاهین طبع روزهای سیاه و سفیدی را پشت سر گذاشت. هرچند که از نظر نتیجه‌گیری در المپیک، انتظار بیشتری از ملی پوشان نمی‌رفت اما برخی حواشی سبب شد تا بسکتبال در چند وقت اخیر در صدر اخبار باشد و البته عمده این اخبار هم حول اتفاقاتی بود که توسط شاهین طبع رقم می‌خورد. 

گویا رامین طباطبایی رییس فدراسیون نیز خیلی رابطه خوبی با وی ندارد و اکنون یک منبع آگاه در فدراسیون بسکتبال خبر داد که قرارداد سرمربی فعلی تیم ملی تمدید نمی‌شود تا آسمان‌خراش‌ها با یک کادرفنی جدید راهی رقابت‌های کاپ آسیا شوند.

مقدمات لازم برای حضور مصطفی هاشمی برای هدایت تیم ملی بسکتبال ایران مهیا شده و این مربی با سابقه فاصله چندانی با حضور در این سمت ندارد و قطعا سرمربی تیم ملی می‌شود. گویا دستیار هاشمی در تیم ملی هم مهران حاتمی دیگر مربی نامدار لیگ برتری خواهد بود و باید دید این کادر با تجربه که سرانجام به تیم ملی می‌رسند، چه عملکردی از خود بر جای خواهند گذاشت، آن هم در دورانی که بسکتبال ایران روز به روز از ستاره تهی‌تر می‌شود.