۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

۲استقلالی و ۳پرسپولیسی در لیست نهایی تیم ملی / لژیونرها بیشترین سهم را در فهرست اسکوچیچ دارند

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبر: 557766
۲استقلالی و ۳پرسپولیسی در لیست نهایی تیم ملی / لژیونرها بیشترین سهم را در فهرست اسکوچیچ دارند

فهرست جدید تیم ملی با حضور لژیونرها کامل می‌شود و تنها 10 بازیکن از رقابت‌های داخلی در لیست نهایی جای دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین، پس از برگزاری مینی کمپ تیم ملی با حضور ۲۲ بازیکن، دراگان اسکوچیچ فهرستی ده نفره را در اختیار سرپرست تیم ایران قرارداد تا مشخص شود بقیه بازیکنان باید از پک خارج شوند و به سراغ تمرینات باشگاهی یا مذاکرات مرسوم در فصل نقل و انتقالات بروند. نکته مهم اینکه در بین بازیکنان باقی مانده، هیچ دروازه بانی حضور ندارد و بنابراین فهرست گلرهای تیم ملی از همین حالا مشخص شده و اسکوچیچ با دعوت از پیام نیازمند، امیر عابدزاده و علیرضا بیرانوند تیمش را به استقبال دو بازی ابتدایی مقدماتی جام جهانی می‌فرستد.

صالح حردانی، عارف آقاسی، سیاوش یزدانی و امید نورافکن ۴ مدافعی هستند که در لیست نهایی تیم ملی حضور خواهند داشت. این درحالی است که هیچ کدام از آنها خرداد ماه و برای مرحله پیش مقدماتی در فهرست تیم ملی قرار نگرفتند.

میلاد سرلک که خرداد ماه در لیست رزرو بود، به همراه یاسین سلمانی پدیده خط هافبک سپاهان و محمد کریمی هافبک وسط این تیم در لیست حضور خواهد داشت. زبیر نیک نفس هافبک دفاعی سابق فولاد و کنونی استقلال هم به تیم ملی دعوت شده و در اردوی نهایی حاضر خواهد بود.

مهدی ترابی و وحید امیری دو پرسپولیسی دیگر این لیست به همراه میلاد سرلک خواهند بود و خبری از سعید آقایی و مهدی عبدی نخواهد بود.

علاوه بر سیدحسین حسینی و محمدرضا اخباری، ۱۰ خط خورده دیگر هم وجود دارند. آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، مهدی تیکدری، احمد زنده روح، فرشید اسماعیلی، فرشاد احمدزاده، ارسلان مطهری و شهریار مغانلو دیگر خط خورده‌ها هستند.

قرار است امروز فهرست لژیونرها اعلام ‌شود تا آنها به اردوی نهایی اضافه شوند. خرداد ماه اسکوچیچ ۱۶ لژیونر را در فهرست خود قرار داد و حالا اگر قرار باشد که دوباره لیست ۲۶ نفره اعلام کند، تعداد لژیونرها همان قبلی باقی خواهد ماند.

از اردوی قبلی تیم ملی تاکنون، پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مهدی قائدی با جدایی از لیگ برتر ایران به جمع لژیونرها ملحق شده‌اند.

فهرست ۱۰ بازیکن دعوت شده:

صالح حردانی (فولاد)، سیاوش یزدانی (استقلال)، امید نورافکن (سپاهان)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، یاسین سلمانی (سپاهان)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، محمد کریمی (سپاهان)، زبیر نیک نفس (فولاد - استقلال)، عارف آقاسی (فولاد - استقلال)،  وحید امیری (پرسپولیس)