۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تاثیرات حضور رونالدو در منچستریونایتد چه بود؟ / بالا رفتن ارزش سهام و افزایش تعداد فالوئرها

۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۷
کد خبر: 557067
تاثیرات حضور رونالدو در منچستریونایتد چه بود؟ / بالا رفتن ارزش سهام و افزایش تعداد فالوئرها

در انتقالی دور از انتظار، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو + 8 میلیون پاداش به منچستریونایتد پیوست.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ رونالدو که در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار داشت، با تعلل این باشگاه به تیم همشهری یعنی منچستریونایتد بازگشت. همان تیمی که وی در سال 2009 آن را به مقصد رئال مادرید ترک کرده بود. انتقال ناگهانی رونالدو به یونایتد علاوه بر اینکه باعث خوشحالی هواداران این تیم شد، خیلی زود در خارج از زمین هم تاثیرگذار شد. در عرض کمتر از بیست و چهار ساعت، تعداد دنبال کنندگان پیج رسمی تیم فوتبال منچستریونایتد رشد بیش از یک میلیون نفری تجربه کرد. توییتر رسمی این باشگاه هم "بازگشت رونالدو به خانه" را اعلام کرد که این توییت در عرض 10 دقیقه رکورد ریتوییت یا بازنشر را شکست. رکوردی که پیشتر در اختیار باشگاه پاری سن ژرمن برای انتقال لیونل مسی بود. 

جدای از چگونگی تاثیر کیفی رونالدو بر ترکیب شیاطین سرخ، او در حال اثرگذاری در موارد دیگری است. از زمان رسمی شدن حضور CR7 در اولدترافورد، سهام باشگاه منچستریونایتد تا 10 درصد رشد را تجربه کرد و هم اکنون نیز در رنج 6 تا 7 درصد مثبت آنهم نسبت به روز قبل در بازار بورس نیویورک در حال معامله است. این یعنی درحال حاضر حدود 200 میلیون دلار سهام این تیم با ارزش‌تر شده است. 

حال باید منتظر ماند و دید حضور رونالدو در ترکیب تیم اوله گونار سولسشر چگونه خواهد بود.

رونالدو 1

رونالدو2