۰ نفر

نقش همسران بازیکنان در نقل وانتقالات

۴ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۴۰
کد خبر: 556590
نقش همسران بازیکنان در نقل وانتقالات

در نقل‌وانتقالات بازیکنان به خصوص بازیکنان استقلال همسران آنها نقش مهمی را در فضای مجازی ایفا می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرانلاین، فصل داغ نقل و انتقالات یکی از جذاب ترین اتفاقات ورزشی باشگاه هاست. هر سال و با پایان مسابقات لیگ، باشگاه ها و بازیکنان در تکاپوی جا به جایی و اتخاذ بهترین تصمیمات هستند. از جمله باشگاه های پر کار در این فصل از نقل و انتقالات، تیم استقلال تهران است. این تیم که به گفته فرهاد مجیدی، سالهای گذشته توسط دلالان بسته می شد، امسال با نظر مستقیم شخص سرمربی، کار خود را پیگیری می کند.

از جمله اخبار مربوط به این تیم انتقال پر سر و صدای مهدی قایدی، مهاجم آبی پوشان به تیم شباب الاهلی امارات است. با انتشار تصاویری از مهدی قایدی و همسرش در فضای مجازی بود که شایعه حضور او در این تیم اماراتی شکل گرفت. اما بعد از گذشت چند روز فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال، از قول مسؤولین باشگاه، انتقال این ستاره جوان را منتفی دانست. اما دیری نگذشت تا شخص مهدی قایدی با انتشار پست خداحافظی، با هواداران استقلال خداحافظی و به طور رسمی به باشگاه اماراتی پیوست. در این بین اما حواشی متعدد پیرامون مهدی قایدی و همسرش به وجود آمد.

کمی قبل تر،همسر وی با انتشار رشته استوری در صفحه شخصی خویش، به گونه ای خود و همسرش را از این ماجرا بی اطلاع دانست و این تصمیم را به باشگاه استقلال منتسب کرد. او که از قضا دنبال کنندگان فراوانی هم دارد، به یکی از تاثیرگذاران بر افکار عمومی به خصوص هواداران استقلال تبدیل شده است. به گونه ای که برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مهدی قایدی، صفحه همسرش یکی از گزینه های پیگیری است.

همچنین همسر رشید مظاهری، دروازه بان تیم استقلال هم که شایعه فسخ قراردادش با این باشگاه مطرح است، با انتشار پستی احساسی در صفحه خویش، از خداحافظی همسرش با تیم استقلال خبر داد. این در حالی است که هنوز واکنشی از خود رشید مظاهری دیده نشده است.

در واقع شیوع فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام این بستر را فراهم کرده تا برخی افراد با استفاده از این فضا و از آن جا که دنبال کنندگان بی شماری دارند، افکار عمومی به خصوص قشر هواداران را تحت تاثیر خود قرار دهند. این مسئله فقط مربوط به مهدی قایدی، رشید مظاهری و یا سایر ورزشکاران ایرانی نیست و چنین مسائلی برای ورزشکاران حرفه ای دنیا نیز به وجود آمده است.مثلا همین چند وقت قبل خواهر کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه اش نسبت به تصمیم داور واکنش نشان داد. در واقع هواداران اخبار و حواشی را از طریق افراد نزدیک به ورزشکار دنبال می کنند و بدین ترتیب این افراد هم بر افکار عمومی تاثیر و به آنها سمت و سو می دهند.