۰ نفر

صحبت های بازیکن جوان پرسپولیس پس از جدایی

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۲:۰۰
کد خبر: 555904
صحبت های بازیکن جوان پرسپولیس پس از جدایی

هافبک جوان و سابق پرسپولیس درباره جدایی از این تیم صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، سعید حسین پور کاپیتان تیم‌های پایه پرسپولیس که در دوره برانکو به تیم بزرگسالان رسید و حالا توسط یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شده، در گفتگویی به این جدایی پرداخته است: چرا اتفاقا من خیلی وقت است که با باشگاه صحبت کرده‌ام ولی من را نخواستند. یک ماه قبل هم با آن‌ها صحبت کرده‌ام که بدانم تکلیفم چه می‌شود اما هی می‌گویند امروز و فردا. الان هم احمد آقا رفته است و تیم هافبک می‌خواست ولی هیچ‌ تماسی با من گرفته نشد که مثلا بگویند بیا سر تمرین چون من نیم فصل که از پرسپولیس رفتم در گروه تیم نبودم و از طرف باشگاه هم هیچ‌کس با من تماس نگرفت.

هافبک سابق پرسپولیس با اشاره به نقش برانکو در فوتبالش گفت: زمان آقای برانکو تقریبا بیست بازیکن جوان که یک سری هم از سال پیش تجربه بازی در لیگ را داشتند، تقریبا دو هفته تمرین می‌کردیم با تیم و تست می‌دادیم و در آخر دو سه نفرمان انتخاب شد که من و احسان [حسینی] و محمد امین [اسدی] بودیم. من فوتبالم را مدیون برانکو ایوانکوویچ هستم چون او به ما تلاش بسیار زیاد را یاد داد.

سعید حسین پور راجع به دوره یحیی گل‌محمدی هم اظهار داشت: ولی زمان آقای گل محمدی هم بازی کردم. من پارسال پنج شش بازی آخر فصل را بازی کردم و یه سری ها را فیکس و یک سری هم از نیمه دوم به بازی آمدم.

او درباره صحبت با یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: من با آقای گل محمدی و مطهری صحبت کردم ولی من را برای امسال نمی‌خواستند. تیم هافبک نیاز داشت ولی هیچ تماسی با من گرفته نشد و صحبتی نکردند.

وی افزود: من از پایه کاپیتان تیم‌های پایه پرسپولیس بودم و خدا را شکر می‌کنم که به بزرگسالانش هم رسیدم و همیشه آرزو داشتم لباس تیم بزرگسالان پرسپولیس را بپوشم ولی این دیگر تصمیم کسانی است که در باشگاه هستند و حالا می‌خواهند بازیکن جوان را نگه دارند یا بازیکن سن بالا بگیرند تصمیم خودشان است.

حسین پور در پایان راجع به آینده اش گفت: تیم جدیدم هنوز معلوم نشده است و به صحبت نهایی هم نزدیک نشده است. با چند تیم صحبت شده ولی هیچ‌کدام به نهایی شدن نرسیده است که بخواهم بگویم.