۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سرمربی کره نگران وقت کشی / بنتو: بعضی چیزها دست ما نیست

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
کد خبر: 555653
سرمربی کره نگران وقت کشی / بنتو: بعضی چیزها دست ما نیست

سرمربی کره جنوبی بابت هم‌گروهی با تیم‌های حاشیه خلیج فارس در راه مقدماتی جام جهانی نگرانی خاصی دارد.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری یونهاپ، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی امروز با اعلام فهرست ۲۶ نفره خود برای دیدارهای مقابل عراق و لبنان گفت بازیکنان فقط باید نگران عملکرد خودشان باشند.

بنتو در کنفرانس خبری خود که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: هدف ما باید انجام بهترین بازی‌ها باشد. ما نمی‌توانیم جنبه‌های خاصی از بازی را برطرف کنیم. تنها افرادی که می‌توانند کنترل کنند، داوران هستند. تیم ما باید بر ارائه بهترین بازی خود تمرکز کند و در این دو بازی برای رسیدن به هدف خود تلاش کند. ما نمی‌توانیم نگران چیزهایی نظیر اتلاف وقت بازیکنان حریف باشیم زیرا کنترل آن دست ما نیست.

او در ادامه گفت: عراق حالا یک مربی باتجربه چون دیک ادوکات دارد و ما باید برای دیدار با این تیم آماده شویم. بازی دشواری برابر حریف خود داریم و باید تلاش کنیم تمام امتیازهای دو دیدار آینده را به دست بیاوریم. ما پنج بازی در خانه و پنج بازی خارج از خانه خواهیم داشت و در همه این بازی‌ها با مشکلات بسیار زیادی روبرو خواهیم شد. باید تمام تلاش خود را بکنیم و البته سعی کنیم این دو بازی را که قرار است در ماه سپتامبر انجام دهیم با پیروزی پشت سر بگذاریم.