۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

چرا قرارداد هافبک جدید پرسپولیس امضا نشد؟ / آبشک، اسم رمز اسدی!

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰
کد خبر: 555431
چرا قرارداد هافبک جدید پرسپولیس امضا نشد؟ / آبشک، اسم رمز اسدی!

محمد آبشک روز گذشته برای عقد قرارداد با پرسپولیس وارد این باشگاه شد اما بنا به گفته خودش به دلیل مسائل اعتقادی، انعقاد این قرارداد یک روز به تعویق افتاد.

به گزارش اقتصادآنلاین، درحالی که آبشک روز گذشته در حضور خبرنگاران اعلام کرد که با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و فردا (امروز) قرارداد امضا خواهد کرد، این اتفاق هنوز رخ نداده است. البته از زمانی که این هافبک 34 ساله به پرسپولیس لینک شد، بسیاری از طرفداران نسبت به انجام این انتقال احساس شگفتی کردند. با جدایی احمد نوراللهی، سرخ‌ها در میانه میدان احتیاج به یک هافبک نامدار دارند و قطعا آبشک بازیکنی نخواهد بود که بتواند جای خالی نوراللهی را پر کند. 

اما سوال بعدی که به اذهان خطور کرده، این است که چگونه پرسپولیسی‌ها روز گذشته قرارداد مهدی شیری را تمدید کردند، عکس گرفتند و خبر آن را هم روی خروجی باشگاه قرار دادند اما به دلیل ایام سوگواری از عقد قرارداد با آبشک خودداری کردند؟ ضمن اینکه هنوز خبری از حضور این بازیکن در باشگاه نیست و مشخص نیست کی به میدان پیروزان تهران می‌آید تا قرارداد خود را ثبت کند. به همین دلیل این سوالات کدهای جالبی خواهد داد.

از درون باشگاه خبر می‌رسد خبر انتقال آبشک به باشگاه پرسپولیس، احتمالا اهرم فشاری بر خواسته 11 میلیارد تومانی رضا اسدی برای عقد قرارداد و حربه‌ای برای درخواست کمال کامیابی نیا بابت تمدید قرارداد بود. گویا یحیی گل محمدی روی جذب اسدی نظر ویژه دارد و تنها مبلغ قرارداد باعث دوری طرفین از یکدیگر شده است. با این استراتژی، فعلا می‌توان امیدوار بود اسدی به مبلغی پایین‌تر راضی شود و احتمالا سورپرایز ویژه قرمزها همه را غافلگیر کند. 

با این وجود باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس این سیاست را در پیش گرفته یا واقعا قصد قرارداد با هافبک فصل گذشته فولاد را دارد.