۰ نفر

پوگبا در منچستریونایتد ماندگار شد

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰
کد خبر: 555390
پوگبا در منچستریونایتد ماندگار شد

درحالی که هافبک فرانسوی منچستریونایتد سال آخر قراردادش با این تیم را می‌گذراند و شایعات زیادی در خصوص جدایی وی از این تیم مطرح شده، به نظر جایی نخواهد رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گل، در تابستان جاری شایعات زیادی مبنی بر جدایی پل پوگبا از شیاطین سرخ به گوش می‌رسید. این بازیکن در سال آخر قرارداد با منچستریونایتد قرار دارد و اگر چه مذاکراتی برای تمدید قرارداد این بازیکن در ماه جولای انجام شد اما توافقی صورت نگرفت و گفته می‌شد شیاطین سرخ مایل هستند این بازیکن را در تابستان به فروش برسانند تا پوگبا در پایان قراردادش به صورت رایگان جدا نشود. 

با این وجود، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید پوگبا در این پنجره نقل و انتقالاتی که در 31 آگوست به پایان می‌رسد، از اولدترافورد نمی‌رود. مربی نروژی در این باره گفت: بله، انتظار دارم وقتی اول سپتامبر شد، پل هنوز اینجا باشد. او در این باشگاه می‌ماند. فرقی ندارد قرارداد 5 ساله داشته باشید یا یک ساله، وقتی به منچستریونایتد می‌پیوندید، این چالش پیش روی شماست که عملکردی با ثبات داشته باشید. نگران مدت زمان باقی مانده از قرارداد هیچ یک از بازیکنانم نیستم این موضوع نباید سطح انگیزه و جاه طلبی‌های آنها را تغییر دهد. باید برای تیم، هم تیمی‌ها، خودتان، خانواده و همه خوب بازی کنید. چیزی که انتظار دارم این است که رویکرد و طرز فکر بازیکنانم در تمام بازی‌ها درست باشد. تمرکز و حرفه‌ای‌گری درستی داشته باشیم و به همین خاطر نگران پل نیستم.

سولسشر در ادامه گفت: به عنوان فوتبالیست وقتی به اطرافتان نگاه می‌کنید و فوتبالیست‌های خوبی کنارتان می‌بینید، مسئولیت‌تان باز هم بیشتر می‌شود. باید خوب بازی کنید تا در تیم باشید. پل از فوتبالش لذت می‌برد و همان طور که بارها گفته‌ام وظیفه من است تا کاری کنم بهترین بازی را از پل، برونو و تمام بازیکنان تیم بگیرم. از نظر من وقتی ببینید تیم خوبی دارید و نتایج خوبی می‌گیرید، ماندن بازیکنان در منچستریونایتد راحت‌تر می‌شود. وقتی بازیکن بودم، باشگاهی بهتر از منچستریونایتد برایم وجود نداشت زیرا دائما می‌بردیم.