۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قرارداد سلیمی با گل گهر فسخ می شود؟

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴
کد خبر: 555378
قرارداد سلیمی با گل گهر فسخ می شود؟

درحالی که هنوز فصل جدید لیگ برتر آغاز نشده، آینده ایمان سلیمی مدافع جدید گل گهر سیرجان با یک مصدومیت عجیب در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، چندی پیش، ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور و پارس جنوبی به باشگاه گل گهر پیوست. او که فصل گذشته به اروپا رفته بود اما قراردادش را فسخ کرد، به دلیل بندهای موجود در قرارداد قبلی با تراکتور نمی‌توانست در ایران بازی کند و به همین دلیل مدتی را بیرون نشست و با شروع فصل نقل و انتقالات با نظر امیر قلعه نوعی به سیرجان رفت.

با این حال سلیمی که چند روزی بیشتر نیست مهر امضایش پای قرارداد با گل گهر ثبت شده، در اتفاقی بسیار نادر در سطح اول فوتبال دنیا، در یک بازی فوتبال دورهمی دچار پارگی رباط صلیبی شده و به نوعی فصل را از دست داد. اتفاقی که قطعا برای قلعه نوعی که روی سلیمی حساب باز کرده بود، موجب دردسر خواهد شد.

در این شرایط با توجه به بندهای موجود در قرارداد سلیمی، باشگاه گل گهر به راحتی می‌تواند قرارداد وی را فسخ کند و مدافعی جدید به خدمت بگیرد. گویا در این قرارداد ذکر شده که اگر به هر دلیل سلیمی نتواند در اولین تمرین فصل گل گهر حاضر شود، بدون هیچ ضرر و زیانی قرارداد فسخ خواهد شد و او دیگر بازیکن این تیم نخواهد بود. موردی که حالا به کار سیرجانی‌ها آمد و البته بدجوری به ضرر سلیمی شد تا دیگر در دورهمی‌هایش فوتبال محکم بازی نکند!