۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

شیری: بابت خطای هند در فینال آسیا عذرخواهی می کنم

۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶
کد خبر: 555161
شیری: بابت خطای هند در فینال آسیا عذرخواهی می کنم

مدافع پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با سرخپوشان از آینده خود در این تیم سخن گفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس؛ مهدی شیری که ساعاتی پیش با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با این تیم تمدید کرد، در رابطه با این موضوع اظهار داشت: خدا را شکر دوساله تمدید کردم. خدا را شکر می‌‌کنم بابت این چند سالی که در باشگاه بزرگ پرسپولیس بودم و افتخار کسب کردم. بنده هم به خواسته مدیریت محترم و کادر فنی عزیز آمدم و قراردادم را تمدید کردم؛ با افتخار دوسال دیگر کنار این تیم هستم و امیدوارم بهترین اتفاق‌ها رقم بخورد.

او ادامه داد: به نظرم یکی از دلایل موفقیت باشگاه ما کنار هم بودن و دوری از حواشی بوده که خدا را شکر در این چند سال توانسته جواب مثبت دهد و امیدوارم دوباره دست به دست هم و کنارهم باشیم، هواداران عزیز هم کنار ما باشند و بتوانیم اتفاق‌های بزرگی رقم بزنیم.

مدافع راست سرخ‌ها در خصوص اتفاقی که در آسیا برایش افتاد و در فینال با خطای هند به حریف پنالتی داد، گفت: امیدوارم که امسال بتوانیم به قهرمانی آسیا برسیم. از همین‌ جا بابت آن اتفاق تلخ در آسیا از هواداران معذرت خواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

شیری در مورد شایعات مذاکرات دیگر تیم‌ها با او پاسخ داد: من چند روز پیش مسافرت بودم و به باشگاه هم زنگ زدم و قرار شد بعد از مراسم تاسوعا و عاشورا خدمت باشگاه برسم؛ تا این لحظه بنده با هیچ باشگاه دیگری صحبت نکردم و هر باشگاهی می‌‌گوید شخصا به من زنگ زده، من تکذیب می‌کنم و هیچ مذاکره‌ای نداشتم.

وی در خصوص جدایی نوراللهی گفت: همه هواداران می‌‌دانند احمد بازیکن بزرگی بوده و برای این باشگاه زحمت کشیده؛ امیدوارم هرجا هست موفق باشد او بازیکن بزرگی است و دوست دارم هواداران او را درک کنند. اما پرسپولیس مسیر خودش را می‌رود و امیدوارم به بهترین شکل بتوانیم به پایان برسانیم. به شخصه امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم و امسال سال فوق العاده‌ای برای ما باشد.