۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سرنخ هایی از رفاقت عزیزی خادم و خطیر / گعده های خصوصی رییس فدراسیون در خانه رفیق!

۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵
کد خبر: 554142
سرنخ هایی از رفاقت عزیزی خادم و خطیر / گعده های خصوصی رییس فدراسیون در خانه رفیق!

انتشار عکس‌هایی از شهاب الدین عزیزی خادم سبب شده تا رییس فدراسیون فوتبال کشورمان وارد حواشی جدیدی شود.

اقتصاد آنلاینمرتضی پیچکا؛ پس از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول و اتفاقات جنجالی در بازی‌های ملوان – بادران و همچنین هوادار و شهرداری آستارا، که منجر به صعود هوادار به لیگ برتر شد، اتفاقات و حواشی زیادی پیرامون باشگاه بادران و سایر تیم‌ها از جمله ملوان، هوادار و مس کرمان به وجود آمد.

باشگاه بادران با انتشار اطلاعیه‌ای، ادعاهایی در خصوص سلامت بازی‌ها مطرح کرد که با واکنش سایر تیم‌ها روبرو شد. سپس پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان و امید روانخواه سرمربی بادران روی خط تلفن یک برنامه زنده حسابی از خجالت هم در آمدند. نوری ادعا می‌کرد که مدیران بادران به بازیکنان شهرداری آستارا بابت شکست هوادار در هفته آخر، قول پاداش داده‌اند. البته این همه صحبت‌های نوری نبود و کاپیتان سابق ملوان اعلام کرد حتی با او هم برای شکست تیمش تماس برقرار و پیشنهاد 500 میلیون تومانی داده شده تا ملوان در هفته آخر به بادران ببازد. هرچند که انزلی چی ها با یک پنالتی بحث برانگیز بازی را واگذار کردند اما آنطرف هوادار با هدایت رضا عنایتی توانست شهرداری را شکست دهد و لیگ برتری شود.

نوری پس از این بازی علاوه بر ادعای فوق، اعلام کرد که علی خطیر به عنوان یکی از افراد پرحاشیه فوتبال که دست بر قضا روابط بسیار صمیمانه‌ای هم با شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون دارد، صبح مسابقه در هتل داوران بازی مذکور بوده و با آنان جلسه گذاشته است و نتیجه آنهم قضاوت به نفع تیم متمول بادران بوده است. هرچند که درگیری لفظی و بحث‌های نوری با روانخواه خاتمه یافت اما با دنبال کردن سرنخ‌های ماجرا، اخیرا عکس‌هایی از محفل خصوصی رییس فدراسیون منتشر شده که نشان می‌دهد حواشی جدیدی در حال رخ دادن است.

گویا روانخواه رابطه بسیار صمیمانه‌ای با خطیر دارد و از طریق وی، با رییس فدراسیون هم آشنا شده است. درباره صحت و سقم حواشی اعلام شده در لیگ دسته اول قطعا گذر زمان بهتر نشان خواهد داد که چه چیزی درست است و چه چیزی شایعه اما چیزی که مستند به نظر می‌رسد، گعده‌های رییس فدراسیون و دوستانش در خانه‌ای است که به نظر می‌رسد خانه علی خطیر باشد. کسی که قرار بود دبیر کل فدرسیون فوتبال شود اما فشار افکار عمومی فعلا این انتصاب را مسکوت نگه داشته اما گویا عزیزی خادم هنوز از مشورت‌های خطیر به شکل نزدیکی سود می‌برد. از این عکس‌ها که البته زمان آن خیلی مشخص نیست، اینطور به نظر می‌رسد که عزیزی خادم علاقه بسیاری به جلسات کاری! دارد و شاید برخی از تصمیمات فدراسیون او از دل همین دورهمی‌ها گرفته می‌شود.

IMG_9035

IMG_9033

IMG_9036

IMG_9034