۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تیم ملی امارات با تماشاگر میزبان ایران خواهد بود

۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبر: 554105
تیم ملی امارات با تماشاگر میزبان ایران خواهد بود

درحالی که هنوز وضعیت میزبانی ایران برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به طور قطع مشخص نیست، یکی از هم‌گروه‌های ایران درب ورزشگاه‌ها را رو به تماشاگران باز خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از البیان، درحالی که فصل جدید لیگ فوتبال در امارات سه روز دیگر آغاز خواهد شد، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که در فصل جدید ظرفیت ورزشگاه تا ۶۰ درصد می‌تواند پر شود. این درباره بازی‌های ملی این کشور هم صدق می‌کند و به این ترتیب بازی با ایران هم در حضور هواداران برگزار می‌شود.

این درحالی است که اخیرا  لیگ این کشور به "دوری أدنوک للمحترفین" تغییر نام داده است.

فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد که در فصل جدید هواداران می‌توانند ظرفیت ورزشگاه‌ها را تا ۶۰ درصد پر کنند البته به شرط اینکه آنها دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده باشند و یا از تزریق دوز دوم تنها ۶ ماه گذشته باشد.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال امارات هم در لیگ این کشور و هم در جام حذفی، سوپر جام، لیگ دسته دوم، لیگ فوتسال، بازی‌های تیم ملی و تیم‌های مهمان، و رقابت‌های بانوان و فوتبال ساحلی هم هواداران تا ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها می‌توانند حضور پیدا کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی با امارات همگروه است و به این ترتیب در بازی که امارات میزبان است تیم می‌تواند از ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه از هواداران خود بهره گیرد.