۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

مسی: ناراحتی ام به شوق تبدیل شده است / منتظر بازی با بارسلونا هستم

۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳
کد خبر: 552773
مسی: ناراحتی ام به شوق تبدیل شده است / منتظر بازی با بارسلونا هستم

پس از جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن، لیونل مسی نخستین کنفرانس خبری خود را برگزار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اکیپ، فوق ستاره آرژانتینی در مراسم معارفه خود که با همراهی ناصر الخلیفی مالک قطری پی اس جی برگزار شد،گفت: جدایی‌ام از بارسلونا بسیار سخت بود اما به محض اینکه وارد پاریس شدم احساس بسیار خوبی پیدا کردم. اکنون بسیار هیجان زده هستم و بی صبرانه در انتظار نخستین بازی خود با پیراهن تیم جدید هستم. همه چیز به سرعت رخ داد و من اکنون در تیم جدیدم هستم.

مسی در این کنفرانس توضیح داد: همه حزن و اندوهی که بعد از جدایی از بارسلونا داشتم به خوشحال و شور تبدیل شده است. به خوبی از من استقبال شد و احساس خوشحالی غیر قابل توصیفی دارم. پاری سن ژرمن تیم بسیار خوبی دارد. در این تیم بازیکنان بزرگی بازی می کنند. پاری سن ژرمن به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و در سال های اخیر تا آستانه این هدف پیش رفت. من اکنون در تیم مناسبی حضور دارم و امیدوارم که بتوانم به تیم در رسیدن به رویایش کمک کنم البته باید گفت که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا  تنها داشتن یک تیم قوی کافی نیست و عوامل دیگری هم تاثیر دارند.

مسی درباره همبازی شدن با نیمار و ام باپه گفت: بله من با بهترین بازیکنان در پاری سن ژرمن همبازی خواهم شد و این خوشحال کننده است. از همبازی شدن با نیمار و ام باپه بسیار خوشحال هستم. من و نیمار همدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم. امیدوارم که قوی‌تر از قبل ظاهر شویم. بی صبرانه در انتظار بازی کردن در کنار هم تیمی‌های جدیدم هستم. می‌خواهم که دستاوردی خاص با پاری سن ژرمن داشته باشم.

او درباره بارسلونا و هواداران این تیم گفت: عشق به بارسلونا و هواداران این تیم برای همیشه با من خواهد بود.بارسلونا تیم بزرگی است و می‌تواند در هر جامی شانس قهرمانی داشته باشد. منتظر بازی با بارسلونا با پیراهن پاری سن ژرمن خواهم بود. به هر حال این فوتبال است. رویای من بالا بردن دوباره جام در لیگ قهرمانان اروپا است.

مسی درباره انتخاب پاری سن ژرمن گفت: من این تیم را انتخاب کردم چرا که واقعا تیم کاملی است و احساس کردم که می‌توانم جام‌های زیادی به دست آورم. تجربه زیادی دارم و هنوز می‌توانم جام‌های زیادی را به دست آورم. از رئیس باشگاه تشکر می‌کنم. شک نکنید که لحظات خوبی را با هواداران تجربه خواهیم کرد.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره این سوال که چه زمانی آماده بازی کردن خواهد شد . صحبت با سرمربی تیم نیز گفت: من بلافاصله از تعطیلات تابستانی برگشته‌ام. هنوز آماده نیستم و باید تمرینات آمادگی را به تنهایی دنبال کنم. بی صبرانه منتظر نخستین دیدار خود با پیراهن پاری سن ژرمن هستم. پوچتینو را خیلی وقت است که می‌شناسم. با هم صحبت کردیم و همه چیز از همان اول خوب پیش رفت. کادر فنی و بازیکنان پاری سن ژرمن تلاش زیادی کردند تا این باشگاه را انتخاب کنم.