۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تاثیر ستاره آرژانتینی بر سوشال مدیای پاری سن ژرمن / مسی نیامده یک میلیون فالوئر آورد!

۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبر: 552458
تاثیر ستاره آرژانتینی بر سوشال مدیای پاری سن ژرمن / مسی نیامده یک میلیون فالوئر آورد!

به نظر می‌رسد پیوستن لیونل مسی به پی اس جی علاوه بر بعد فنی، بر جنبه‌های دیگر این تیم فرانسوی هم تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اکیپ؛ با قطعی شدن جدایی مسی از بارسلونا، پاری سن ژرمن به عنوان جدی‌ترین مشتری کاپیتان تیم ملی آرژانتین مهیای امضای قرارداد با اوست. هرچند که لئو همچنان در خانه‌اش در کاتالونیا حضور دارد اما به نظر می‌رسد مقدمات انجام این انتقال توسط پدر او نهایی شده و چیزی تا رونمایی از مسی در پاریس باقی نمانده است.

نکته جالب اینجاست که در سه روز اخیر که شایعه حضور مسی در پایتخت فرانسه جدی‌تر از قبل شده، صفحات تیم فوتبال پاری سن ژرمن در اینستاگرام و فیس بوک بیش از یک میلیون دنبال کننده جدید پیدا کرده که اگر سایر پلتفرم‌ها نظیر یوتیوب و توییتر را هم در این آمار حساب کنیم، پاری سن ژرمن در سه روز اخیر و تنها بر اساس یک خبر که هنوز قطعی هم نشده، بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده جدید در فضای مجازی به دست آورده است.

چیزی که مبرهن به نظر می‌رسد، اینکه با توجه به محبوبیت فوق العاده مسی در دنیا و البته 245 میلیون فالوئری که او تنها در اینستاگرام دارد، قطعا حضور او در پی اس جی نقطه عطفی در محبوبیت هرچه بیشتر این تیم متمول فرانسوی به خصوص در فضای مجاز خواهد داشت. نکته اینکه از روز گذشته فوتبال دوستان بسیاری به خیابان‌های پاریس آمده‌اند و منتظر ورود لئو به این شهر هستند.