۰ نفر

امیرحسین زارع: امیدوارم دل مردم را شاد کرده باشم

۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۵
کد خبر: 551386
امیرحسین زارع: امیدوارم دل مردم را شاد کرده باشم

آزادکار وزن ۱۲۵کیلوگرم ایران پس از کسب مدال برنز بازی‌های المپیک ضمن تشکر از همه اعضای کادر فنی ابراز امیدواری کرد که با این مدال دل مردم را شاد کرده باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، امیر حسین زارع ضمن بیان این مطلب افزود: خدا رو شکر می‌کنم که از این مسابقات دست خالی برنگشتم و امیدوارم توانسته باشم ذره‌ای از زحمات همه عزیزانی را که برای من زحمت کشیده‌اند را جبران کنم و دل مردم ایران را کمی شاد کرده باشم که در این ایام بسیار سختی کشیدند.

او خاطرنشان کرد: المپیک میدان بزرگی است، به‌خصوص برای من که نخستین تجربه‌ام بود ولی حتی در این میدان بزرگ هم می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم و حتما اگر توفیق حضور در المپیک‌های بعدی را داشتم با نتیجه بهتری از تشک خارج خواهم شد و برای مردم عزیز کشورم خوش‌رنگ‌ترین مدال را به‌دست خواهم آورد.

او  در ادامه افزود: من پیش از این هم با گنوتیوا شولی که قهرمان بزرگی است کشتی گرفته بودم و مسابقه را برده بودم  این بار هم کشتی را جلو بودم و تنها با یک غفلت چند امتیاز از دست دادم و نتوانستم در میانه کشتی برگردم ولی امیدوارم که مدال آینده من طلایی باشد.

زارع در پاسخ به میزان توانایی و تکنیک حریف آمریکایی که قهرمان سنگین وزن شد، اظهار کرد: خیلی کشتی‌گیر خوبی بود و من از قبل او را می‌شناختم و بسیار دوست داشتم تا با این قهرمان کشتی بگیرم و دقیقا از تکنیک‌های این کشتی‌گیر شناخت داشتم ولی نشد که در فینال با هم مبارزه کنیم و امیدوارم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد.

او در ادامه بار دیگر از مردم ایران به خصوص از همشهریانش تشکر کرد و افزود: همه مردم برای موفقیت ما در سراسر ایران دعا کردند که بدون حمایت و دعای خیر آن‌ها  ما هرگز موفق نمی‌شدیم و من مدالم را تقدیم مردم کردم مردمی که در این ایام و با وجود این بیماری، روزگاری سختی را می گذرانند و بسیاری از بزرگان این سرزمین را ما بخاطر کرونا از دست دادیم امیدوارم زودتر این ویروس تمام شود و ما هم توانسته باشیم ذره‌ای دل مردم را شاد کرده باشیم.

ملی‌پوش کشتی ایران در پاسخ به کسب مدال نقره حسن یزدانی و این‌که نقره او آیا روی روحیه باقی نفرات تاثیر منفی گذاشته گفت : حسن یزدانی سردار تیم ما بود و این نتیجه همه ما  را غافل‌گیر کرد، همه چیز در رقابت دیروز این پهلوان خوب پیش می‌رفت و تقریبا کشتی را برده بود ولی شاید خواست خدا نبود ولی امیدوارم حسن آقا که برای ما سمبل ممارست و پیشتکار و اراده است به عنوان یک الگو برای همه ما حقش را پس بگیرد.

او در پایان گفت: از تمامی اعضای کادر فنی و به خصوص رییس فدراسیون به‌خاطر حضور پر رنگ‌شان و حمایت‌های همیشگی‌شان و هم‌چنین خانواده و دوستانم تشکر می‌کنم.