۰ نفر

صعود دو کشتی‌ گیر ایرانی به نیمه نهایی المپیک۲۰۲۰

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۹
کد خبر: 550731
صعود دو کشتی‌ گیر ایرانی به نیمه نهایی المپیک۲۰۲۰

ملی‌پوشان وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با برتری مقابل حریفانان خود به مرحله نیمه نهایی این رشته در سی و دومین دوره بازیهای المپیک راه پیدا کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، روز دوازدهم سی و دومین دوره بازی‌های المپیک به میزبانی توکیو در شرایطی برای ورزش ایران آغاز شد که از مجموع رشته‌های حاضر در این مسابقات تنها کشتی، کاراته و وزنه برداری باقی مانده است.

روز دوازدهم با رقابت‌های کشتی آغاز شد و طی آن حسن یزدانی با اقتدار دو حریف خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد تا کاروان ورزش ایران در انتظار دومین فینالیست کشتی و یک مدال طلا باشد. رضا اطری دیگر ملی پوش کشتی آزاد هم همین راه را رفت.

۰۸:۵۰ : اطری کار بزرگ را انجام داد

رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم در دور دوم به مصاف بخبایار اردنبات از مغولستان رفت و با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. اطری در دور نخست سلیمان آتلی از ترکیه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

«یزدانی» حریفانش را به خاک کشید/ صعود دو کشتی‌گیر به نیمه نهایی

رضا اطری ملی پوش وزن ۵۷ تیم ملی کشتی آزاد ایران

۰۸:۱۲: صعود مقتدرانه یزدانی به نیمه نهایی

حسن یزدانی در دومین دیدار به مصاف استفان ریچموت از سوئیس رفت و با نتیجه ۱۲ بر یک پیروز شد. آرتور نایفونوف از روسیه در گروه یزدانی حضور دارد و دیوید تیلور آمریکایی نیز در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.

۰۷:۳۵ : اطری هم با برد استارت زد

رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید. وی در دور بعد با برنده کشتی میان آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان کشتی می‌گیرد.

«یزدانی» حریفانش را به خاک کشید/ صعود دو کشتی‌گیر به نیمه نهایی

حسن یزدانی با دو پیروزی مقتدرانه راهی مرحله نیمه نهایی شد

۰۷:۰۱: پیروزی یزدانی در نخستین مبارزه

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۲ شکست داد. آرتور نایفونوف از روسیه در گروه یزدانی حضور دارد. و دیوید تیلور آمریکایی نیز در آن سوی جدول کشتی می‌گیرد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نخواهد شد.