۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اعلام رای پس از گذراندن یک فصل فوتبالی / حکم کمیته انضباطی در خصوص بازیکن استقلال اعلام شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 549875
اعلام رای پس از گذراندن یک فصل فوتبالی / حکم کمیته انضباطی در خصوص بازیکن استقلال اعلام شد

پس از گذشت یک سال از عقد قرارداد میان استقلال و مهدی مهدی پور که با فسخ قرارداد خود از ذوب آهن راهی تهران شده بود، کمیته تعیین وضعیت امروز احکام این پرونده را اعلام کرد!

اقتصادآنلاین – مرتضی پیچکا؛ در طول فصلی که گذشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همواره بابت تاخیر در صدور آرای خود مورد انتقاد قرار می گرفت و پرونده های پرحاشیه بسیاری وجود داشتند که به اصطلاح در این کمیته خاک می خوردند. پرونده مهدی پور هم یکی از همین ها بود که در کمال تعجب درست یک روز پس از پایان رقابت های لیگ برتر، حکم آن صادر شد که قطعا محل جنجال های بسیاری خواهد بود. انا طبق اعلام کمیته انضباطی، آرای این پرونده این شرح است:

با توجه به شکایت مهدی مهدی پور از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۶۴۹ هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۱۵ میلیون و ۹۶۸ هزار  و ۳۴۸ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به میزان ۴۸۰ میلیون و ۳۵۱ هزار ریال مردود اعلام کرد.

در پرونده باشگاه ذوب آهن اصفهان، مهدی مهدی پور و باشگاه استقلال، کمیته وضعیت با استناد به مقررات حاکم بر موضوع، مستندات ابرازی و استدلال های فوق، اعلام فسخ قرارداد توسط بازیکن (مهدی مهدی پور) را موجه و مورد تایید و دعوی باشگاه ذوب آهن اصفهان علیه مهدی مهدپور مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد. همچنین دعوای باشگاه ذوب آهن علیه استقلال مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت نیز مردود اعلام شد.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.