۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پای یک بازیکن در میان است / دلیل غیبت کریم باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس چه بود؟

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۴
کد خبر: 549710
پای یک بازیکن در میان است / دلیل غیبت کریم باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس چه بود؟

در جشن قهرمانی سرخ ها، کریم باقری غایب سرشناسی بود که عدم حضور و دریافت مدال و حتی عکس گرفتن با کادرفنی، یک اتفاق بزرگ را در شب شادی پرسپولیسی ها رقم زد.

اقتصادآنلاین – مرتضی پیچکا؛ در شبی که تمام پرسپولیسی ها بابت گلات قهرمانی خوشحال بودند، غیبت کریم باقری در مراسم اهدای مدال یک اتفاق عجیب بود. هرچند که پرسپولیسی ها سعی کردند تا عیش این شادی را با اخبار بد خراب نکنند اما ماجرا بسیار مهم تر از این است که به سادگی بتوان از کنار آن عبور کرد. در جریان بازی بود که فریادهای حامد لک حتی توجه بینندگان تلویزیونی را هم به خود جلب کرد. تا جایی که کریم باقری شخصا وارد عمل شد و از کنار زمین با داد و فریادهایش، لک را به اصطلاح سر جایش نشاند. چیزی که آقا کریم در سالیان اخیر تبحرش را در آن نشان داده بود. اینکه تمامی حواشی تیم، توسط او در نطفه خفه می شد و همین کمک شایانی به یکدست بودن و موفقیت تیم کرده است.

 با این حال گویا ماجرای باقری و لک، به همین موضوع ختم نمی شود. یک منبع از درون تیم خبر داده که گویا غیبت باقری در جشن قهرمانی تیم، به دلیل همین موضوع بوده و آقا کریم به قدری از دست لک شاکی بوده که حتی حاضر نشده به مراسم اهدای جام برود و پس از بازی مستقیم ورزشگاه شهدای شهر قدس را ترک کرده است. گویا او حتی با سنگربان تیم وارد جدال لفظی هم شده و حرف های خوبی میان این دو رد و بدل نشده است. آقا کریم شاکی از فحاشی لک به هم تیمی هایش، این بار خیلی جدی به او تذکر داد و سبب شد تا اتفاقات جالبی در تیم رخ ندهد. 

حال باید دید لک حاضر به عذرخواهی می شود تا بار دیگر روابط حسنه ای در تیم شکل بگیرد یا به زودی اخبار جدیدی از تیم شنیده می شود. اخباری که اگر علنی شود، شاید سنگربان نخست این فصل پرسپولیس مجبور به جدایی شود.