۰ نفر

مجیدی: سپاهان از فرصت‌ های خود بهتر استفاده کرد

۸ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۹
کد خبر: 549378
مجیدی: سپاهان از فرصت‌ های خود بهتر استفاده کرد

سرمربی استقلال می‌گوید سپاهان در مصاف با تیمش از فرصت‌های خود بهتر استفاده کرد و به پیروزی رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. دو تیم موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتند اما سپاهان از فرصت‌های خود بهتر عمل کرد و به پیروزی رسید. ما اگر مقداری خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم بازهم به گل برسیم.

مجیدی ادامه داد: ما مشکل خاصی نداشتیم. با توجه به این که ما در روز سه‌شنبه بازی مهمی داریم، سعی کردیم به بعضی بازیکنان مثل ریگی و مطهری استراحت دهیم تا ۹۰ دقیقه در زمین حضور نداشته باشند. سعی کردم چیدمان تیم را اینطور بچینم و از تعویض‌های خود استفاده کنم. ما در ایجاد موقعیت عملکرد خوبی داشتیم اما توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

او درباره استفاده از جوانان و تغییرات ترکیبش در این بازی گفت: هر نتیجه‌ای که به دست می‌آمد، روش من این بود که بتوانم در ابتدای کار از بازیکنان اصلی خود استفاده کنم و در ادامه از بازیکنان دیگر بهره ببرم اما دنبال این بودم بازیکنان اصلی‌ام ۹۰ دقیقه بازی نکنند. ما از الان تمام تمرکز خود را روی جام حذفی می‌گذاریم و عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشیم.