۰ نفر

پیروزی سپاهان مقابل استقلال

۸ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۰۰
کد خبر: 549344
پیروزی سپاهان مقابل استقلال

مصاف دو تیم استقلال و سپاهان در هفته سی‌ام لیگ برتر با پیروزی 2 بر یک زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند. این بازی از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. نتیجه این بازی و مصاف دو تیم پرسپولیس و پیکان، قهرمان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

این بازی در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان یافت تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند.

نیمه اول

در دقایق ابتدایی بازی، دو تیم سعی داشتند به نیمه زمین یکدیگر بیایند و موقعیت‌هایی برای خود شکل دهند. در این بین توپ و میدان بیشتر در اختیار زردپوشان اصفهانی بود.

دقیقه ۱۲ بازی، متین کریم‌زاده روی پاس آرش رضاوند در محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد اما ضربه این بازیکن را پیام نیازمند دریافت کرد.

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۵ مسابقه روی یک نفوذ، در محوطه جریمه زردپوشان توپ را در اختیار گرفت ولی ضربه شوت این بازیکن نتوانست دروازه سپاهان را تهدید کند.

آبی پوشان بازهم فشار خود را روی دروازه سپاهان کم نکردند و وریا غفوری روی یک ضربه کاشته در دقیقه ۱۸، شوتی روانه دروازه حریف کرد که این ضربه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

ارسلان مطهری در دقیقه ۲۳ بازی، شوتی روانه دروازه سپاهان کرد که ضربه این بازیکن را پیام نیازمند با مشت دفع کرد.

در دقیقه ۲۷ این دیدار، مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه شاگردان نویدکیا، دروازه پیام نیازمند را تهدید کرد اما ضربه این بازیکن با واکنش پیام نیازمند همراه شد.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، مهدی قایدی روی یک ضربه چکشی می‌توانست دروازه سپاهان را باز کند اما ضربه این بازیکن را دروازه‌بان سپاهان دریافت کرد.

استقلال در ادامه بازهم در نیمه زمین حریف حضور داشتند و بازهم در تلاش بودند دروازه زردپوشان اصفهانی را تهدید کنند اما تلاش آبی‌ها نتوانست منجر به گل شود.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساند گل در نیمه اول بی‌نتیجه بود تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم

دو تیم در نیمه دوم بازی را متعادل آغاز کردند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. استقلالی‌ها با در دست داشتن توپ سعی داشتند بازی را کنترل کنند و مدیریت بازی را دست بگیرند.

رضا میرزایی در دقیقه ۵۴ بازی روی یک مصاف تک به تک با دروازه‌بان و روی پاس سروش رفیعی موفق شد دروازه تیم استقلال را باز کند تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی پیش برود.

میرزایی در دقیقه ۶۱ روی اشتباه مدافعان استقلال بازهم شانس گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن را سید حسین حسینی دریافت کرد.

استقلال در دقیقه ۶۳ مسابقه فرصت خوبی برای جبران نتیجه داشت و نفوذ خوب مسعود ریگی در محوطه جریمه سپاهان، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد اما شوت قایدی را پیام نیازمند دفع کرد.

سپاهان بعد از گل اول، بازهم به حملات خودش ادامه داد که در یکی از این فرصت‌ها یاسین سلمانی در دقیقه ۶۹، با حضور در محوطه جریمه استقلال شوتی روانه دروازه‌ آبی‌ها کرد که این ضربه با واکنش حسینی همراه شد.

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۷۳ روی ارسال مهدی قایدی از سمت چپ، فرصتی خوبی در محوطه جریمه سپاهان داشت که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۷۵، استقلالی‌ها تلاش نصفه‌ و نیمه‌ای برای به تساوی کشاندن بازی داشتند. سبحان خاقانی در دقیقه ۷۹ بازی، از پشت محوطه جریمه سپاهان شوتی روانه دروازه حریف کرد که این ضربه با اختلافی زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳ بازی، مهدی قایدی باز هم پشت محوطه جریمه سپاهان شوت پرقدرتی روانه دروازه سپاهان کرد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

حملات سپاهان ادامه داشت و سجاد شهباززاده در دقیقه ۸۵ بازی روی پاس رضا میرزایی در محوطه جریمه استقلال موفق شد گل دوم بازی را به ثمر برساند.

محمد کریمی در دقیقه 90 با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور از زمین مسابقه اخراج شد تا زردپوشان در دقایق پایانی این بازی 10 نفره کار خود را پیش ببرند.

مهدی مهدی‌پور روی یک ضربه کاشته و با یک شوت دیدنی در دقیقه 4+90 موفق شد دروازه سپاهان را باز کند تا نتیجه بازی 2 بر یک شود.

استقلالی‌ها بازهم بعد از گل دیرهنگام خود تلاش کردند باز هم دروازه سپاهان را تهدید کنند اما تلاش این تیم ثمری نداشت تا این بازی با پیروزی 2 بر یک شاگردان محرم نوید کیا به پایان برسد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، احسان حاج‌صفی، ولسیانی، سروش رفیعی و محمد نژاد مهدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، متین کریم‌زاده، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

خبر در حال تکمیل است...