۰ نفر

حواشی رقابت‌ های المپیک۲۰۲۰ در روز پنجم + عکس

۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱:۱۵
کد خبر: 548766
حواشی رقابت‌ های المپیک۲۰۲۰ در روز پنجم + عکس

اخبار نتایج و حاشیه‌های روز پنجم المپیک۲۰۲۰ توکیو را در زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، پنجمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح روز پنجم با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. نماینده‌های کشورمان روز پنجم در رشته‌های تیراندازی ۱۰ متر تپانچه بادی مختلط تیر اندازی با کمان و تکوادوی تیمی به مصاف حریفان خود رفتند.

حواشی روز پنجم:

کمیته برگزاری المپیک توکیو از ابتلای ۷ نفر دیگر به ویروس کرونا در این بازی‌ها خبر داد. دو نفر از مبتلایان از ورزشکاران ساکن در دهکده بازی‌ها هستند که یکی از ان‌ها تنیسور هلندی است. با احتساب این موارد مجموع مبتلایان المپیکی به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا روز پنجم به ۱۶۰ نفر رسید.

المپیک

شرایط آب و هوایی شهر توکیو محل برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ به نحوی تغییر کرده است که ورزشکاران رشته‌های آبی به مشکل خورده اند و اغلب اسکی سواران روی آب و قایقرانان به داخل آب افتاده اند.

المپیک

فتحی نورین ورزشکار الجزایری که نماد مقاومت فلسطین در المپیک توکیو شد، در جدیدترین مصاحبه اش از فشار‌های پشت پرده بعد از انصرافش از بازی‌ها برای مواجه نشدن با ورزشکار رژیم صهیونیسیتی پرده برداشت.

المپیک

جودوکا الجزایری در مصاحبه تلویزیونی خود دست به افشاگری زد و گفت: بعد از اینکه از این مسابقه انصراف دادم، تماسی از رییس فدراسیون جودوی الجزایر داشتم که حرف‌های عجیبی به من گفته شد. او به من گفت نماینده کشور الجزایر هستی و نباید اینطور تصمیم می‌گرفتی.

"تگلا لاروپ" مسئول کنیایی کاروان المپیک پناهندگان که هنگام برپایی اردوی آماده سازی این تیم در دوحه قطر به کرونا مبتلا شد و نتوانست این تیم را در سفر به المپیک توکیو همراهی کند، همچنان در دوحه به سر می‌برد و در گیر بیماری کووید ۱۹ است.

المپیک

اوون رایت استرالیایی که بر آسیب دیدگی مغزی غلبه کرده است، موفق به کسب اولین مدال موج سواری المپیک شد.

المپیک

تلاش بوکسور مراکشی برای گاز گرفتن گوش حریف نیوزیلندی

یونس بائلا بوکسور مراکشی در جریان مسابقات المپیک توکیو سعی کرد گوش حریف نیوزیلندی خود را گاز بگیرد.

المپیک

یوگنی ریلوف روسی در المپیک توکیو در ۱۰۰ متر کرال پشت مدال طلا را از آن خود کرد و رکورد جدیدی ثبت کرد.

این ورزشکار روس در حالی که قصد داشت با پوشیدن ماسک گربه به روی سکوی توزیع مدال برود، مسئولان برگزار کننده المپیک این اجازه را به او ندادند.

ورزشکار روس درباره این اتفاق گفت: می‌خوام گریه کنم. اجازه نداشتم با ماسک گربه روی سکو بروم و آن‌ها اجازه این کار را به من ندادند.

المپیک