۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

وین رونی بازهم حاشیه ساز شد / وقتی مربی، بازیکنش را مصدوم می کند!

۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷
کد خبر: 548592
وین رونی بازهم حاشیه ساز شد / وقتی مربی، بازیکنش را مصدوم می کند!

اتفاقی جالب در تمرینات تیم دربی کانتی سبب شده تا یک بار دیگر وین رونی ستاره سال های دور نه چندان فوتبال جزیره به صدر اخبار راه پیدا کند. جایی که او به عنوان سرمربی تیم با تکلی خشن روی پای یکی از بازیکنانش، باعث مصدومیت او شده است!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تلگراف؛ جیسون نایت در تمرینات دربی کانتی مصدوم شده و حدود 3 ماه از میادین دور خواهد بود. این بازیکن به دلیل تکل وین رونی، سرمربی دربی کانتی مصدوم شده است. در یک موقعیت 50-50، نایت و رونی به سمت توپ تکل زده اند که پای رونی به جای توپ به مچ پای هافبک دربی کانتی برخورد کرده است. مچ پای نایت دچار پیچ خوردگی شدید شده و نیاز به عمل جراحی دارد. به همین دلیل این بازیکن 3 ماه از میادین دور خواهد بود.

این درحالی است که رونی اخیرا از کمبود بازیکن در تیمش ابراز ناراحتی و اعلام کرده بود که شاید فصل جدید رقابت های چمپیونشیپ را با تنها 11 بازیکن آغاز کند ولی اکنون باید به فکر جانشین برای بازیکنی باشد که خودش مصدومش کرده است.

گفتنی است وین رونی در زندگی شخصی خود نیز حواشی جدیدی را سپری می کند. اخیرا تصویری از او در هتلی منتشر شده که دو دختر جوان در کنارش حضورش داشته اند و این موضوع سبب شده تا زندگی شخصی این رکورد دار گلزنی تاریخ منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس تحت تاثیر قرار بگیرد.

رسانه های ایتالیایی گزارش دادند/ آزمون بوندسلیگا را به رم ترجیح می دهد

درحالی که نام سردار آزمون برای انتقال به تیمی سرشناس در تابستان جاری دوباره مطرح شده و اخباری جدی درخصوص علاقه رم ایتالیا و بایرلورکوزن آلمان به مهاجم ایرانی زنیت روسیه شنیده می شد، رسانه های ایتالیایی خبر دادند که آزمون تصمیم خود را گرفته و به ایتالیا نمی رود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از توتومرکاتو؛ با وجود اینکه گفته می شد ژوزه مورینیو شخصا به آزمون علاقه مند است، این ملی پوش ایرانی  روانه پایتخت ایتالیا نمی شود چرا که ترکیب کنونی خط حمله جالوروسی با وجود ادین ژکو و بورخا مایورال کامل است. رم برای جذب آزمون ابتدا باید یکی از مهاجمان خود را از ترکیب خارج کند که آسان نخواهد بود چرا که هیچ یک از دو بازیکن تمایلی به جدایی از تیم ندارند. در این میان گویا سردار انتخابش را انجام داده و آینده خود را در بایرلورکوزن می بیند. بنابراین رمی ها دیگر برنامه ای برای دنبال کردن مهاجم ایرانی زنیت ندارند. آزمون موافقت خود برای انتقال به بوندسلیگا را اعلام کرده و حالا بایرلورکوزن باید با زنیت به توافق برسد. باشگاه شهر سن پترزبورگ برای فروش این بازیکن مبلغ 20 میلیون یورو درخواست کرده است.

گفتنی است به نقل از نیکولو اسکیرا؛ زنیت برای جانشینی سردار آزمون به دنبال جیووانی سیمئونه مهاجم فعلی کالیاری است.

آزمون