۰ نفر

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۴۴
کد خبر: 548413
آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فصل نقل و انتقالات تابستانی  فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بازگشت لاکازت به رادار اتلتیکو مادرید

مهاجم فرانسوی تیم آرسنال بار دیگر مورد توجه تیم اتلتیکو مادرید قرار گرفته است.

چند سالی است که خبر‌هایی از پیوستن لاکازت به اتلتیکومادرید به گوش می‌رسد، اما به نظر می‌رسد تابستان امسال این صحبت‌ها و اخبار جدی است. این تیم اسپانیایی مایل است ۱۵ میلیون یورو برای این بازیکن پیشنهاد دهد.

لاکازت یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و میکل آرتتا سرمربی این تیم با رفتن او مخالفت نخواهد کرد.

بازیکن گمنام من سیتی در راه اسپورتینگ

پدرو پورو بازیکن منچسترسیتی که سال ۲۰۱۹ از تیم خیرونا با ۱۱ میلیون پوند به من سیتی پیوست در آستانه انتقال قطعی به تیم اسپورتینگ پرتغال قرار دارد.

سیتی پس از خرید این بازیکن بلافاصله او را به صورت قرضی راهی تیم رئال وایادولید کرد.

این بازیکن ۲۱ ساله پس از آن که نتوانست به ترکیب اصلی وایادولید راه پیدا کند سال گذشته به منچسترسیتی برگشت و این بار با انتقال قرضی دو ساله راهی اسپورتینگ لیسبون شد. حالا این تیم پرتغالی قصد دارد این مدافع را به صورت قطعی به خدمت بگیرد.

بارسا به دنبال خریدار برای اومتیتی

به گزارش نشریه اسپورت سران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا با فروش ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی خود به بودجه باشگاه کمک کنند.

منچستریونایتد از جمله مشتریان این بازیکن فرانسوی است.

پوگبا مهره مهم برنامه‌های نقل و انتقالات منچستریونایتد

پول پوگبا هافبک فرانسوی منچستر یونایتد یکی از مهره‌های مهم برنامه نقل و انتقالات این باشگاه است. در حالی که منچستر یونایتد به دنبال تامین بودجه است اگر بتواند این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کند می‌تواند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دو بازیکن جدید را به خدمت بگیرد.

تمایل ساسولو برای جذب مهاجم بارسلونا

باشگاه ساسولو مایل است ری مامای مهاجم ۲۴ ساله باشگاه بارسلونا را به خدمت بگیرد.

این بازیکن با مبلغ چهار میلیون یورو قابل انتقال است، اما با توجه به اینکه تا سال ۲۰۲۳ با بارسا قرارداد دارد تصمیم نهایی با این بازیکن جوان است.

ناپولی و لاتزیو به دنبال شقیری

ژردان شقیری بازیکن باشگاه لیورپول تصمیم دارد تابستان امسال آنفیلد را ترک کند و تیم‌های ناپولی و لاتزیو علاقمند به جذب این ستاره تیم ملی سوئیس هستند.

در پی درخشش شقیری در مسابقات یورو ۲۰۲۰ این دو باشگاه با نمایندگان او صحبت کردند و هر دو مایل هستند قبل از پایان فصل نقل و انتقالات او را به خدمت بگیرند. به نظر می‌رسد این دو تیم ایتالیایی برای جذب شقیری باید با تیم‌های اسپانیایی سویا و ویارئال هم رقابت کنند.

سولشر به دنبال مدافع سویا

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد علاقمند است ژول کوند مدافع مستحکم تیم سویا را به خدمت بگیرد. سولشر تقویت خط دفاعی تیمش را اولویت اصلی خود در تابستان می‌داند و در نظر دارد مدافعانی به خدمت بگیرد.

من یونایتد طی هفته‌های آینده برای خرید کوند اقدام خواهد کرد. واران مدافع رئال مادرید هم در فهرست خرید این تیم قرار دارد.

چلسی شانسی برای خرید لوکاکو ندارد

به گزارش اکسپرس اسپورت با وجود آنکه چلسی قصد داشت روملو لوکاکو مهاجم اینترمیلان را به استمفوردبریج بیاورد، اما شانسی برای خرید این مهاجم ندارد.

آبی‌های لندن در نظر داشتند ستاره گلزن سابق خود را از اینترمیلان دوباره به خدمت بگیرند، اما اینتر تمایلی به فروش این مهاجم بلژیکی ندارد.

شرط بارسلونا برای ماندن گریزمان

به گزارش نشریه اسپورت اسپانیا اگر آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا بخواهد در این تیم بماند باید دستمزد خود را کاهش دهد.

کاتالان‌ها در تلاش هستند هزینه‌های باشگاه را کم کنند و اگر گریزمان نتواند با مبلغ بالایی به تیم اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری بپیوندد برای ماندن در بارسلونا او را وادار خواهند کرد که دستمزد خود را کم کند.

رونالدو به شایعات پایان داد

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم یوونتوس به تمرینات این تیم بازگشت و به این ترتیب به شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی‌اش از تیم راه راه پوش تورین پایان داد.

وستهام چمبرلین را می‌خواهد

وستهام در نظر دارد الکس اوکسلید چمبرلین هافبک لیورپول را به خدمت بگیرد.

این بازیکن ملی پوش انگلیسی فصل گذشته نتوانست در ترکیب ثابت تیم یورگن کلوپ قرار بگیرد و ممکن است به تیم لندنی وستهام پیشنهاد شود.

مذاکره پاری سن ژرمن با کولیبالی

باشگاه پاری سن ژرمن مذاکره خود را با مدیر برنامه‌های کالیدو کولیبالی مدافع تیم ناپولی آغاز کرد.

فرانسوی‌ها در نظر دارند پیشنهاد رسمی برای این مدافع ۳۰ ساله که دو سال دیگر با ناپولی قرارداد دارد، ارائه کنند. قیمت این بازیکن که مدنظر باشگاه منچستریونایتد هم قرار دارد،۴۰ میلیون یورو است.

پیشنهاد رم برای لنگله

باشگاه رم پیشنهاد رسمی خود را برای خرید کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسلونا ارائه کرد.

پیشنهاد رم برای این بازیکن ۱۵ میلیون یورو است که به نظر می‌رسد از سوی بارسا رد شود. آن‌ها برای این بازیکن حداقل ۲۵ میلیون یورو می‌خواهند. قرار است دو باشگاه طی روز‌های آینده بر سر مبلغ نهایی با هم مذاکره کنند.

اتلتیکو مادرید هره را را جایگزین سائول می‌کند

باشگاه اتلتیکو مادرید در نظر دارد یانگل هره را بازیکن منچسترسیتی را جانشین سائول کند.از باشگاه منچستریونایتد به عنوان مقصد سائول نام برده می‌شود.