۰ نفر

صحبت های مجیدی بعد از بازی با نساجی

۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۰
کد خبر: 548125
صحبت های مجیدی بعد از بازی با نساجی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی دوست داشتم بر سر مزار آقای نادر دست نشان حاضر شویم ولی به خاطر اتفاقات شب گذشته نشد ولی مطمئنا من و بازیکنان بر سر مزار او حاضر خواهیم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید بگویم خیلی خوشحالم که در شهر قائمشهر حضور پیدا کردم. مردم این شهر بسیار خوب و با محبت هستند.

وی افزود: ما بازی خوبی انجام دادمیم، هر دو تیم خوب کار کردند و ما در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم. خوبشختانه 3 گل زدیم اگرچه نساجی هم تیم خوبی بود و جوانان خوبی داشت. خوشحالم که این تیم در لیگ برتر باقی ماند و امیدوارم در فصل جدید یک ورزشگاه و زمین خوب برای نساجی تهیه شود تا این تیم از بازی های خانگی نهایت استفاده را ببرد.

سرمربی تیم استقلال در خصوی اینکه تیمش در چند سال اخیر همیشه با مشکل مدیریتی مواجه بوده و چرا در این باشگاه دلش برای این تیم نمی سوزد گفت: اگر در مورد بازی سوالی دارید در خدمت شما هستم.

وی تاکید کرد:ما شب گذشته دیر وقت به قائمشهر رسیدیم، خیلی دوست داشتم که بر سر مزار آقای نادر دست نشان حاضر شویم ولی دوبباره به خانواده او تسلینت می گویم. فردا فرزاد به نمایندگی از ما و بازیکنان بر سر مزار آقای دست نشان حاضر خواهد شد.

مجیدی در خصوص اینکه دیدگاهش در مورد نساجی چیست گفت: این موضوع نه تنها برای نساجی بلکه برای همه است. هر تیمی با حضور تماشاشاگرانش انگیزه پیدا می کند. در استقلال هم از زمانی که من آمدم نتوانستیم در حضور تماشاگران بازی کنیم.برای همه تیم ها تماشاگر یک امتیاز مثبت است. یکی از بهترین طرفداران که در عمرم دیدم طرفداران نساجی هستند. نساجی یک تیم ریشه دار  و مردمی است البته این تیم باید تقویت شود؛ هر چند می دانم آقای حدادیان زحمات زیادی کشیده و این تیم را ساپورت کرده است. در مجموع امیدوارم دارای یک ورزشگاه و چمن خوب در حد تیم های لیگ برتر شود. شود.