۰ نفر

ناهید کیانی: ذهنم را به هم ریختند

۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۲
کد خبر: 548074
ناهید کیانی: ذهنم را به هم ریختند

دختر تکواندوکار ایران گفت: ارتباطم را با فضای مجازی قطع کرده بودم اما به گوشم می‌رسید چه جوی برای این مسابقه راه انداخته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ناهید کیانی ملی‌پوش وزن 57 کیلوگرم تکواندوی زنان ایران درباره ی رقابتش در بازی های المپیک توکیو بیان کرد: قرعه من از قبل مشخص بود و به لحاظ ذهنی آماده این مسابقه بودم اما اتفاق هایی که در یکی دو روز قبل از مسابقه افتاد، اذیتم کرد. البته من ارتباطم را با فضای مجازی قطع کرده بودم اما به گوشم می رسید که چه جوی برای این مسابقه راه افتاده است. در این شرایط انگار کسی حواسش به من نبود.

او ادامه داد: برای من فرقی نمی کرد مقابل چه حریفی بازی کنم اما به یکباره همه چیز طوری بهم ریخت که الان به این نتیجه رسیده ام که خواست خدا نبود من امروز پیروز باشم. از نظر بدنی خیلی خوب بودم و تمرینات فوق العاده ای پشت سر گذاشته بودم اما امروز شرایطی رقم خورد که کارم سخت شد.  دنبال مقصر نمی گردم. هر اتفاقی هم افتاده باشد، در نهایت من باید مراقب خودم باشم و حواسم به برنامه هایم باشد.

او ادامه داد:  زمان می برد تا دوباره به شرایط عادی برگردم اما سعی می کنم خیلی زود خودم را جمع و جور کنم و برای رویدادهای بعد آماده شوم.