۰ نفر

پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۵۷
کد خبر: 546939
پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

مصاف استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی پایان یافت.

تک گل این بازی را سبحان خاقانی در دقیقه ۷ به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال با ۵۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول ایستاد و نفت مسجد سلیمان با ۲۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر باقی ماند.

نیمه اول

در ادامه شاگردان مجیدی در تلاش برای بازی‌سازی در میانه میدان بودند و سعی داشتند با کنترل توپ، بازی را به نوعی مدیریت کنند.

نفت مسجد سلیمان پس از دریافت گل اول، سعی داشت تا از لاک دفاعی خود بیرون بیاید و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای برای خود ایجاد کرد اما نتوانست در نتیجه بازی تغییری ایجاد کند.

پس از تلاش بی‌سرانجام نفت مسجد سلیمان، استقلال باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت در محوطه جریمه شاگردان محمود فکری به وجود آورد اما این بار مدافعان این تیم نگذاشتند اختلاف بیشتر شود.

نیمه دوم

استقلال در دقایق اول نیمه دوم سعی در مدیریت بازی داشت و با ایجاد چند موقعیت سعی داشت اختلاف بازی را بیشتر کند.

در دقیقه ۶۰ بازی، مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان شوتی روانه دروازه حریف کرد که با واکنش دروازه‌بان همراه شد و توپ برگشتی فرشید اسماعیلی نیز راه به جایی نبرد.

آبی‌پوشان بازهم فشار خود روی دروازه شاگردان محمود فکری نگه داشتند اما فرصت‌های تیم استقلال نتوانست به گل تبدیل شود.

ارسلان مطهری در دقیقه ۸۱، در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

جدی‌ترین موقعیت این بازی در نیمه دوم توسط تیم نفت مسجد سلیمان صورت گرفت. عباس بوعذار در دقیقه ۸۲ بازی، روی یک ضربه کاشته، فرصت بسیار خوبی برای شاگردان فکری به وجود آورد اما ضربه شوت این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

استقلال در دقایق پایانی بازی موفق شد، از گل زده خود دفاع کند و در پایان آبی‌پوشان پایتخت با یک گل از سد شاگردان محمود فکری گذشتند.

ترکیب استقلال:‌ رشید مظاهری، محمد نادری، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی (دقیقه ۸۴- داریوش شجاعیان)، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی (دقیقه ۴۶- ارسلان مطهری)، محمد دانشگر، سبحان خاقانی (دقیقه ۴۶- سید احمد موسوی) و آرش رضاوند (دقیقه ۶۰- مسعود ریگی).

ترکیب نفت مسجد سلیمان: فرهاد کرمانشاهی، سیروان قربانی، بهروز نوروزی فرد، سعید کریمی، سجاد جعفری، فرید کریمی (دقیقه ۸۳- عباس بوعذار)، محمد بلبلی (دقیقه ۷۵- محمد مهدی محبی)، مسلم مجدمی، ساسان حسینی، مهران امیری، میرهادی جوان (دقیقه ۸۳- فردین رابط).