۰ نفر

مدافع برزیلی در میرر فاش کرد؛

علاقه دیوانه وار ستاره سابق منچستریونایتد به مک دونالد!

۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱
کد خبر: 546466
علاقه دیوانه وار ستاره سابق منچستریونایتد به مک دونالد!

رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی سابق منچستریونایتد معتقد است که هموطنش اندرسون که با او در این تیم همبازی بود، می توانست یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود اگر بیش از اندازه به خوردن "مک دونالد" علاقه نداشت.

اقتصادآنلاین – مرتضی پیچکا؛ اندرسون در سال 2007 با مبلغ 39 میلیون دلار از تیم پورتو به منچستریونایتد منتقل شد و آن زمان وارد یکی از بهترین ترکیب های تاریخ شیاطین سرخ شد و با این تیم به تمامی جام های ممکن دست یافت. این هافبک برزیلی که مورد علاقه سرالکس فرگوسن سرمربی وقت تیم هم قرار گرفته بود، تا سال 2015 برای این تیم 181 بازی انجام داد اما سپس از سطح اول فوتبال خارج شد و سال گذشته هم خیلی زود در سن 31 سالگی از مستطیل سبز خداحافظی کرد.

اکنون رافائل، همبازی سابق اندرسون در ستون نشریه میرر از استعداد فوق العاده اما تباه شده این هافبک برزیلی نوشته است:" به یاد دارم روزی به همراه باقی اعضای باشگاه روی صندلی اتوبوس تیم نشسته و درحال گذر از بزرگراه بودیم که ناگهان اندرسون بی اختیار بالا و پایین  پرید و فریاد زد :" مک دونالد! مک دونالد!" او می توانست یکی از بهترین های جهان شود اگر مصدومیت های متعددی را تجربه نکرده بود و البته حرفه ای تر زندگی می کرد."

مدافع برزیلی درباره سبک زندگی این هافبک سابقا ملی پوش نیز نوشت:" اندرسون سبک زندگی دیوانه واری را تحربه کرد. او یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه بود اما بیش از اندازه مک دونالد را دوست داشت. البته نه فقط مک دونالد؛ او هرچیزی را که جلویش می گذاشتند می خورد و دست آخرهمین اضافه وزن کار دستش داد."

مک دونالد بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان است که در 119 کشور شعبه دارد و روزانه به بیش از 70 میلیون مشتری که غالبا علاقه مند به فست فود هستند، سرویس می دهد. رستوران مک دونالد با بیش از 1.5 میلیون کارمند رسمی، دومین کارفرمای خصوص جهان محسوب می شود.