۰ نفر

مجازات سنگین برای طرفداران تیم ذوب آهن!

۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
کد خبر: 538956
مجازات سنگین برای طرفداران تیم ذوب آهن!

در خصوص رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و تخلف احتمالی باشگاه ذوب آهن اصفهان با توجه به ضرورت تکمیل تحقیقات پرونده مفتوح خواهد بودکمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتر و دسته اول صادر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار شد که پیش از بازی، به اتوبوس تیم پرسپولیس به خاطر پرتاب مواد محترقه توسط دو تن از هواداران تیم ذوب آهن خسارت وارد شد.

 کمیته انضباطی پس از بررسی تخلف مهرداد حسن پور و پارسا کریمی به دلیل پرتاب مواد محترقه و محرز شدن تخلف این افراد، اعلام کرد که هر کدام به مدت ۲ سال از ورود به ورزشگاه های فوتبال و فوتسال کشور و جبران خسارات مالی وارده محکوم شدند و رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ، قابل اعتراض نزد کمیته استیناف است.

همچنین در خصوص رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و تخلف احتمالی باشگاه ذوب آهن اصفهان با توجه به ضرورت تکمیل تحقیقات پرونده مفتوح خواهد بود.

دیدار تیم های نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه از سری رقابتهای لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که از سوی نادر آقازاده، مربی نود ارومیه تخلفانی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی طبق ماده ۶۰ به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

به دلیل تخلف کریم عزیزی، منتسب به تیم نود ارومیه مبنی بر بروز رفتار تحریک آمیز، وی به مدت دو جلسه از ورود به استادیوم های محل برگزاری مسابقه محروم است. این رای قابل تجدید نظر است.

یحیی بهاری، مدیر تیم نود ارومیه بخاطر رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

همچنین اکبر صغیری، مربی تیم خوشه طلایی به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به مربی تیم مقابل قبل از شروع مسابقه و اتخاذ تشنج در روند بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

بهمن حسنی، مربی تیم نود ارومیه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. رای فوق قطعی است.

تیم نود ارومیه به دلیل سوء رفتار تیمی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای فوق قطعی است.

 مسابقه تیم های علم و ادب تبریز و محتشم تبریز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار و از سوی امیر یوسفی، مربی تیم علم و ادب تبریز تخلفاتی مبنی بر توهین به داور رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا حدادی مقدم و بهمن صادقی، مربیان تیم علم و ادب تبریز به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، هر یک به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم علم و ادب تبریز به دلیل مسئول شناخته شدن در نیمه تمام ماندن مسابقه، نتیجه این تیم را سه بر صفر بازنده اعلام کرده و باید ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.