۰ نفر

اسکوچیچ: از پرسپولیس، استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم

۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱:۱۵
کد خبر: 538105
اسکوچیچ: از پرسپولیس، استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: وقتی در صنعت نفت بودم، از پرسپولیس، استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم اما تیم من با این موضوع موافقت نکرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «دراگان اسکوچیچ» در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: زمان متفاوتی بود. در اوایل که من را انتخاب کردند، افتخار بزرگی بود. از پرسپولیس، سپاهان و استقلال پیشنهاد داشتم و زمانی که می خواستم صنعت نفت را ترک کنم، اجازه ندادند اما برای تیم ملی موافقت شد. 

وی ادامه داد: شرایط سختی در ابتدای کار بود. پرونده ویلموتس و دو شکست ایران. و بعد از آن هم شیوع ویروس کرونا به وجود آمد. در باشگاه شرایط پویا تر است اما در تیم ملی بیشتر باید در دفتر کار، فعالیت کنیم.  

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: من برای همه احترام قائل هستم. من بیشتر به کار خودم تمرکز می کنم و کاری به کسی ندارم. البته رسانه بسیار مهم است اما اگر بخواهید به دیگران توجه کنید کار سخت می شود. هیچ وقت دوست ندارم در مورد مربی دیگری صحبت کنم چرا که همه آنها کار خودشان را انجام می دهند.

اسکوچیچ گفت: اما یکی از مربیان ایرانی را یادم است که در مورد من صحبت کرد. وقتی صحبت های او را شنیدم، خندیدم. او شخصیت خوبی دارد و بعضی اوقات شوخی می کند.

او افزود: بی صبرانه منتظر بازیهای مقدماتی بودم و می خواستم ثابت کنم که از پس آن بر می آیم. شرایط سختی بود و من نمی دانستم زمان آن کی فرا می رسد. جلسه ای با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتیم و متوجه شدیم باید در بحرین بازی کنیم. همان جا نقشه آنها را فهمیدم اما مطمئن بودم تیم خوبی داریم و کی توانستیم صعود کنیم.

اسکوچیچ در خصوص اردوی کیش اظهار داشت: چرا کیش را انتخاب کردیم؟ می توانستیم در مکان های دیگر اردو بزنیم اما می خواستیم از امکانات آن استفاده کنیم و امکاناتی بر جای گذاشتیم که باشگاه ها نیز از آن استفاده کنند. برخی از بازیکنان مانند سامان قدوس به خاطر بازی در لیگ چمپیونشیپ دیر به ما اضافه شد اما برخی می گفتند چرا بحرین زودتر از ما تمرین کرد. 

وی ادامه داد: دلیلی نداشت ما فشار بیشتری به بازیکنان وارد کنیم. به نظر من برنامه ریزی خوبی داشتیم و همه چیز خوب پیش رفت. اگر زودتر اردو می زدیم شاید به مشکل می خوردیم. نتایج هم حاکی از این موضوع است. واقعا کار راحتی نبود. اینکه تیم های رقیب سه بازی داشتند مزیت بزرگی برای آنها بود. 

او بیان داشت: برنامه ریزی دقیقی داشتیم و با چندین متخصص در این خصوص صحبت کرده بودیم. ما برنامه غذایی بسیار دقیقی داشتیم. به حرفه ای ترین روش ممکن کار کردیم. من خیلی نگران بازیکنان بودم و تنها بین بازی ها زمان داشتیم تا ریکاوری کنیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اگر یک اشتباه کوچک می کردیم، کار برای ما بسیار سخت می شد.

اسکوچیچ در خصوص اضافه شدن «کریم باقری» به کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: از روزی که کارم را در تیم ملی شروع کردم، دوست داشتم باقری را در تیم ملی داشته باشم. صداقت، کیفیت و کمکی که او می تواند به ما کند واقعا موضوع مهمی بود. شخصیت آرام او در عین حال آشنا بودن با مشکلات از خصوصیات او بود.