۰ نفر

رویارویی استقلال با پدیده در بی پولی!

۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۵۷
کد خبر: 537422
رویارویی استقلال با پدیده در بی پولی!

بازیکنان استقلال تا قبل از دیدار با پدیده مشهد هم پولی دریافت نخواهند کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، مشکلات مالی و سخت افزاری باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و مسئولان باشگاه تا این لحظه نتوانسته اند به وعده های خود عمل کنند.

اصلی ترین موضوعی که باعث ناراحتی کادرفنی و بازیکنان استقلال شده، تعویق چند ماهه در پرداخت دستمزد آنها است. در این باره یکی دو بازیکن استقلال به خاطر مشکلات مالی حضور در تمرین را تحریم کرده اند و تهدیدهایی نیز برای فسخ قرارداد از سوی آنها صورت گرفته است.

از این رو فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در جلسه ای که هفته گذشته با هیات مدیره باشگاه داشت، از آنها قول گرفت که به زودی مشکلات حل شود. حتی اعضای هیات مدیره گفته بودند تلاش خواهند کرد تا قبل از دیدار با پدیده مشهد مبلغی را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کنند اما با توجه به شواهد موجود چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

استقلال روز ۳۱ خرداد ماه باید در چارچوب بازی معوقه خود مقابل پدیده مشهد قرار بگیرد و با توجه به خالی بودن حساب باشگاه بعید است مسئولان باشگاه بتوانند برای تامین پول تا ۲ روز دیگر کاری انجام بدهند.

از این رو احتمالا شاهد آن خواهیم بود که قبل از بازی با پدیده نیز پولی به بازیکنان و کادرفنی استقلال پرداخت نشود که این مساله می تواند در روحیه نفرات برای استارت دوباره مسابقات تاثیرگذار باشد.