۰ نفر

برزیل از سد ایران گذشت

۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۰
کد خبر: 536992
 برزیل از سد ایران گذشت

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف برزیل رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، تیم ملی والیبال کشورمان در یازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 23:30 به مصاف برزیل رفت.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد. ملی پوشان کشورمان از 10 مسابقه قبلی خود 5 پیروزی و 5 شکست در کارنامه خود دارند.

 ست نخست؛ 25 بر 19 به سود برزیل

هر  دو تیم بازی را بسیار نزدیک آغاز کردند، اما این برزیلی ها بودند که امتیاز 8 را زودتر کسب کردند تا در امتیاز 8 بر 6 به سود آنها، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول بروند. برزیلی‌ها که هدایت آنها در غیاب دال زاتو برعهده شوآنکه بود در امتیاز 14 بر 10 از ایران پیش افتادند تا آلکنو درخواست وقت استراحت کند. برتری برزیلی ها ادامه پیدا کرد تا در امتیاز 16 بر 10 یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی بروند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 23 به سود ایران

این ست را تیم ایران بهتر از برزیل شروع کرد. در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند، اما برزیلی ها در امتیاز 10 بازی را به تساوی کشاندند.  شاگردان آلکنو توانستند برتری خود را به دست آورده تا در امتیاز 16 بر 10 به سود آنها بازهم تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. برزیل در امتیاز 18 بر 17 از ایران پیش افتاد. این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 19 به سود برزیل

تیم ایران این ست را بهتر آغاز کرد، اما نتوانست روند خوب خود را ادامه دهد. در امتیاز 8 بر 6 به سود برزیل، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. چند امتیاز در این ست با حواشی همراه بود و بازیکنان و مربیان نسبت به تصمیمات داور معترض بودند. بازیکنان ایران در دریافت، سرویس و حمله اشتباهات زیادی داشتند تا نتیجه بازی 16 بر 12 به سود برزیل شد و هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 19 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد.

ست چهارم؛ 25 بر 21 به سود برزیل

ست چهارم برای ایران با تغییرات اساسی آغاز شد. جواد کریمی، رضا عابدینی و بردیا سعادت وارد ترکیب شدند. برزیلی ها این ست هم عملکرد بهتری داشتند و در امتیاز 8 بر 4 به سود آنها، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند.  برزیل خوب و کم اشتباه ادامه داد تا در امتیاز 16 بر 8 به سود طلایی پوشان، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. سرویس های خوب اسفندیار و حمایت های کم نقص در زمین ایران موجب شد تا اختلاف امتیاز کمتر شود. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود برزیل خاتمه پیدا کرد. 

طلایی پوشان تنها با قبول یک شکست مقابل فرانسه در صدر جدول رده بندی این دوره از رقابت های لیگ ملت‌های والیبال قرار دارند. 

تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته چهارم امروز از ساعت 18:30 مقابل اسلوونی، پدیده این دوره از مسابقات قرار خواهد گرفت.