۰ نفر

سردار همچنان در روسیه

۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۳
کد خبر: 536129
سردار همچنان در روسیه

در حالی که رسانه های مختلف خبر از حضور سردار آزمون در تیم های مطرح اروپایی می دهند سرمربی تیم زنیت اعلام کرد سردار آزمون در فصل جدید هم برای این تیم بازی خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، به واقع سماک سرمربی تیم زنیت که این فصل به سران باشگاه قول داده نتیجه ی بهتری در لیگ قهرمانان آسیا بگیرد آب پاکی را روی دست همه کسانی ریخت که حضور صحبت از حضور سردار در یک تیم اروپایی می کنند. سرگئی که به نظر می رسد حضورش در راس کادر فنی تیم زنیت در فصل آتی هم قطعی است در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون با روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه صحبت کرد و گفت: سردار آزمون مهاجم توانمندی است که در هر تیمی مفید خواهد بود. زنیت هنوز هیچ پیشنهاد روشنی از سایر تیم‌ها برای خرید سردار آزمون دریافت نکرده است. دریوسی نیز چنین شرایطی دارد. هر ۲ بازیکن در دور جدید آماده‌سازی زنیت برای فصل جدید لیگ برتر روسیه شرکت خواهند کرد.

سردار آزمون یک فصل دیگر با تیم زنیت قرارداد دارد و طبق قانون فصل آینده هم بازیکن این تیم روسی محسوب می شود اما رسانه ها می گویند با توجه به اینکه تعطیلات تابستانی تنها فرصت باشگاه زنیت برای فروش سردار آزمون است این مهاجم اردوی تیم روسی را ترک خواهد کرد. هر چند پیش بینی می شود باشگاه زنیت با بالا بردن دستمزد سردار آزمون او را متقاعد به تمدید قراردادش نماید. سردار آزمون از زمان ترک ایران در همه فصول گذشته در تیم های روسی بازی کرده است. روبین – روستوف و زنیت سه تیمی هستند که سردار آزمون در ۷ سال گذشته در آنها توپ می زده است. 

فصل گذشته هم سماک در بحبوحه خبرهایی که در مورد سردار آزمون وجود داشت گفت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در زنیت می ماند و به بازی خود ادامه خواهد داد ودر نهایت هم این چنین شد. او این بار هم مصاحبه کرده و گفته سردار آزمون در پایان بازی های تیم ملی فوتبال ایران در منامه آماده ی بازگشت به اردوی آماده سازی تیم زنیت خواهد شد.