۰ نفر

قایدی: در تیم ملی بحث آبی و قرمز نداریم

۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۵
کد خبر: 535340
قایدی: در تیم ملی بحث آبی و قرمز نداریم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، گفت: به امید خدا در دیدار مقابل عراق هم با اقتدار پیروز خواهیم شد تا با صعود به دور بعدی موجب شادی مردم شویم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مهدی قایدی» که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در بحرین حضور دارد در گفت‌وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و با کسب برتری مقابل هنگ‌کنگ و بحرین، شرایط‌مان بهتر شد. امروز هم درپی برتری قاطع مقابل کامبوج هستیم.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی از روحیه مناسبی برخودارند و قول می دهم که ۲ بازی آینده را هم پیروز شده و راهی مرحله بعدی شویم.

مهاجم استقلال در خصوص دوستی صمیمانه‌ای که با پرسپولیسی های حاضر در اردو دارد، توضیح داد: اینجا بحث آبی و قرمز نسیت و همه بردار هستیم. رابطه خوبی داریم و تنها به موفقیت تیم ملی فکر می کنیم. در بین بازیکنان تیم ملی با بیرانوند، سیامک نعمتی و سردار آزمون دوستی بیشتری دارم.

قایدی که در خصوص گرفتن لقب نیمار از علاقمندان به فوتبال ایران، گفت: لطف مردم را فراموش نمی کنم و افتخار می کنم که با نیمار مقایسه شوم. البته نمی‌خواهم حرکات نیمار را در زمین پیداه کنم.

این مهاجم جوان در خصوص دیدار حساس مقابل عراق، عنوان کرد: به امید خدا این تیم را هم با سه گل شکست می‌دهیم. همه تلاش ما برتری مقابل عراق و شاد کردن دل مردم است.

تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون دیدارهای دور دوم مرحله مقدماتی جام‌جهانی را در بحرین پیگیری می کند. تیم ایران که ۱۲ امتیاز اندوخته دارد، امشب به مصاف کامبوج خواهد رفت.